Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

#36562 Ilmoita asiaton viesti
Herne
Participant

Hohto:

känniorava:

Jaa toi kottarainen julkkis? Saahan sitä juu kuvitella. Minäkin olen ollu monet kerrat paikallislehdessä, pari kertaa telkkarissa ja kerran radiossa. Xittu. Etteks te tunne mua!!!

Ja hyvää äitienpäivää ihan kokoon, rotuun ja sukupuoleen riippumatta. Mutsi, famu ja mamma, kyl si joskus rillataan lujjaa ku nähdään siel lämpimässä:) foliohattuterkut .

Ruth on ollut muistaakseni vuonna 2008 sarjassa "Färjan" eli Ruotsissa esitetty realitysarja Suomen ja Ruotsin väliä risteilevä Viking Linen laiva. Tästä tämä Båt Pastor titteli. Hän edelleen postailee jatkuvasti tätä jo noinkin kauan sitten esitettyä sarjaa seinällään ja kaikissa monissa faceryhmissään. Hän reissaa useita kertoja viikossa laivalla ja evankelioi siellä ihmisiä. Se on hänen kutsumuksensa.

Mä oon ollu paljon enemmän telkkarissa ja esiintynyt usein kaikissa medioissa mitä nyt täältä armaasta kotimaasta löytyy, olen esiintynyt mediassa myös ulkomailla mut en kerro missä ja milloin, hahahhhaaahhhaaaaaaaaahaaaaaa (pieni nauraja)

Oon kerran ollu asiantuntijana jopa pääuutislähetyksessäkin. Haahhhaaaaa, huoh.