Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

#36586 Ilmoita asiaton viesti
Angeli
Member

Mun luokse tuli varsinainen "rambo" siivoamaan, useita tunteja sitten laittoi oikein kunnolla hösseliksi! Miehekäs mies, en nimeä sano koska suurin osa ei halua olla julkisuudessa millään tavalla. 10 jätesäkillistä turhaa tavaraa lähti, imurointi, lattioiden pesu ja sitä rataa! Minulla on niin paljon mm. vaatteita ja kaikkea muuta mahdollista, että kotia on vaikea välillä pitää kuosissa. Heti tulee parempi olo kun koti on kunnossa ja tähän mieheen voin luottaa, ettei mitään tavaraa lähde kävelemään samalla asunnosta! Vastapalkkioksi kokkaan herkkuruuat, hänellä on diabetes, niin se on todella tärkeää syödä ja säännöllisesti myös! Pidän huolta myös hänen piikityksestään, Juliasta tunnen huonoa omaatuntoa kun en osannut hoitaa häntä, mutta en todellakaan tiennyt enkä tajunnut, miten vakava, varsinkin diabetes nro 1 on. Julia on taivaassa, mutta nyt mun tehtävä on yrittää auttaa muita ihmisiä ja tällainen apu on ihanaa mitä mulle myös tarjotaan.

huh huh…….siivous jatkuu edelleen, kaikki turha roina lähti roskikseen, tää rambo pesee nyt mun lattioita! Toinen mies vie roskia ulos ja pesee vaatteitani! Upeaa!!!! En ole saanut aikaiseksi kunnolla mitään kun en ole ollut paljon Helsingissä ja välillä masennusta, joka estää kunnon siivouksen. Ja mulla on niin paljon tavaraa, että tästä ei tiedä, mihin laittaa! Pelastusarmeija ei kuulemma ota vastaan käytettyjä vaatteita, vaikka suurin osa vaatteistani ei ole edes kovin kätettyjä. Luulisi, että monille kyllä ihanat vaatteet kelpaisivat!

4 h

TR Johanna sinulla on hyviä ystäviä, ja sinä näytät olevan ystävilesi hyvä ja huolehtivainen. Olet täysin päinvastainen, minkä kuvan julkisuus sinusta antaa.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!