Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

#36612 Ilmoita asiaton viesti
Shä hävisit
Participant

Kylläpä muuten vituttaa tuo tursakkeen tyhmyys!!! Hoitaa muka jonkun diabetestä sairastavan miehen piikitykset!? Ja harmittelee tunkio kun ei Julian kohdalla ymmärtänyt miten vakava sairaus on!? Voi jumalauta! Kerronpa sulle suohirviöpaskakasatunkero muu

Taman faktan: diabetestä ei ole mitään nro1 ja nro2, vaan ykkös ja kakkostyypin diabetestä! Diabetes voi puhjeta liiallisesta juopottelustakin, haiman insuliinin eritys häiriintyy haimatulehduksista (tulehdukset ovat lähes aina seurausta liiallisesta alkoholin käytöstä)joten on aika todennäköisestä että kooma ihan itse edesauttoi sairautensa puhkeamista. Ykköstyypin diabetes harvoin puhkeaa yli kolmekymppisillä, on lasten ja nuorten sairaus.Syytä siihen, miksi lapsilla se puhkeaa ei tiedetä! Terveellinen ruokavalio, säännölliset elämäntavat edesauttavat sitä että verensokeri ei heittele pahasti!

Joten kerroppas nyt läskipää, millä suhteella pistelet sitä inskaa kaveriisi? Osaat varmaan hyvin laskea hiilarit hänen ruuastaan, ja tiedät häntä paremmin millä suhteella pistetään?

Omalla pojalla ykköstyypin diabetes niin kyllä muuten vituttaa tän lehmän ulinat: Julia kuoli nro1 diabettekssen!!! Juupa, Julia kuoli kun ei hoitanut diabetestään! Miten tämän tosiasian myöntäminen on tunkille niin vaikeaa!?!

"tässä minä olen vasta valmistunut JOULUPUKKIPELI"