Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 126 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 126
nytkö Hän siis itse myöntää (vihdoin) että kyseessä oli psykoosi eikä mikään Jumalan valitulle annettu pyhä näky ? No, hyvä. On aivan karmeaa, että psykoosipotilaille tyrkytetään uskontoa ja Pyhän Hengen pelastusta lääkityksen ja sairaalahoidon sijaan. Oli takavuosina ystäväpiirissä semmoinen tapaus ja piti oikeen kaveriporukalla käydä hakemassa se psykoosipotilas pois herätysliikkeen kokouksesta – harhat päällä ja yhet saatanat siellä riekkuu ympärillä manaamassa pahaa henkeä pois. Edesvastuutonta toimintaa, muka hyvällä asialla uskovaiset. PThyi !!!
Johannan keikat on näemmä edelleen (mihinkäs se siitä muuttuisi) pelkkää itsehäpäisyä (ammattilaulaja mainittu videolla – huoh). Lopettaisi jo itsensä naurunalaiseksi altistamisen. Itsekunnioitusta ei ole koskaan liiemmin ollut, mutta vielä ei ole liian myöhäistä.
Toisaalta mielenkiintoista. Niin paljon kun on itseään kehunut, pitänyt itseään erityislaatuisena, kauneimpana, fiksuimpana, vaatinut erityiskohtelua, "olen prinsessa ja rakastan satuelämää", yms. niin samanaikaisesti ei ole ollut minkäänlaista itsekunnioitusta. Itsekunnioituksen puute on kompensoitu syyttelemällä muita: kaikki paha mikä on itseään kohtaan tapahtunut on aina ollut muiden aiheuttamaa, vaikka itse itsensä on tehnyt naurunalaiseksi. Itsekehu yhdistettynä tekojen typeryyteen ja luonteen rumuuteen – siinä syy miksi on syntynyt näätimis-ilmiö.
"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"