Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 126 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 126
Kyllä kaikkien ihmisten pitäisi pysyä erossa näiden viekkaiden uskonlahkojen ikeestä, on se sitten salem, siion, lesta, hellarit, jehovat ja mitä niitä nyt vielä onkaan…Livets Ord ym. Naurettavaa skeidaa saarnataan jotta heikkohermoisista tehdään vielä enempi pöpejä. Kaikenlaisia tyyppejä pikkukylien lautahökkeleissä puhujapöntöissä, nauroin kippurassa kun kuuntelin tai enimmäkseen katselin Leivonmäki videota, sitäkin blondimimmiä (ei tuksua) vaan sitä hurmoksella huitovaa ja paasaavaa naikkosta, kuinka voi ihmisestä tulla tuollainen hihhuli, naurussasuin ylistää jotain mitä ei ole olemassakaan. Tuksun puhe nyt oli myös jonninjoutavaa skeidaa, kas kun ei vaipunut polvirukoukseen. On sääli, että jo valmiiksi hurahtaneita ihmisiä houkutellaan kuuntelemaan maailmanlopun ja lopunajan julistuksia sekä pelotellaan ja annetaan toivoa kaikenlaisesta parantumisesta, oli sitten vikaa päässä tai perseessä tai siltä väliltä. Tuksulla ei nyt niin kauaa kestä tämä uskoon uudestisyntyneen status, kyllä kohta taas "klubikeikat" vie voiton ja örvellys jatkuu entiseen malliin. Ei tule Tuksusta evankelistaa, joka kiertäisi kaikki maamme maitolaiturit ja julistaisi Jumalan sanaa, ei riitä kunto. Eikä sitäpaitsi ole uskottava, ihmiset voivat tulla uteliaisuudesta häntä tuijottamaan, mutta huomaavat hyvin pian, ettei naisella ole mitään sanottavaa, omakehu haisee. Minä, minä, minä ja minulla, minulla, minä näin, minä sain, minä kuulin, minulle annettiin näky, liekit löi vedenalta jne…Jos tuo Tuksu on noin pahasti hurahtanut, kuka ihme häntä jaksaa tavallisessa arkielämässään kuunnella?.
Onkohan Tuksulle annettu lääkäriltä entistä huonompaa ennustetta hänen terveydentilastaan, kun nyt pelkää niin helvetisti kohtaloaan, yrittää uskotella jopa itselleen, että apu tulee taivaasta kun oikein anoo armoa vieläpä julkisesti että muutkin kuulee, varsinkin nämä lahkolais "pastorit" kuulolla. Sieltähän se vertaistuki tulee, toivottavasti myös kolehti kilahtaa.