Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 126 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 126
Angeli:
Mikä ihmeen hinku sillä on puhua tuosta psykoosista? Luulee kai että jokainen olisi siitä kiinnostunut. Alkaa jo kuulostaa brassailulta. Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta sen harhaiset näyt.
Nyt se yrittää vääntää asiaa siihen suuntaan että itse piru oli hänen kimpussaan psykooseineen. Huoh
Niin kauan kun olen itse Esikoissikiötä seurannut, hän on ollut kuin pirun riivaama. Tai jopa itse Piru. Aina.
Hämmennys on vallannut mielen: mitä oikeasti tapahtui, eivätkö näyt olleetkaan profetioita maailmanlopusta ja varoituksia paholaisesta, vaan hän on ainoastaan kärsinyt mielisairaudesta. Yrittää etsiä vielä selityksiä, löytyisikö joku syyllinen (piru) vai onko pakko myöntää, että hänellä on ollut (vai edelleen on?) vakava mielen sairaus. Onko myös myönnettävä, että Lalli ei pilkannutkaan Jumalaa, kun ei uskonut Johannan näkyjen olevan "totta". Joutuuko myöntämään, että iskäkään ei käynyt taivaassa, vaan näki vain oman päänsä sisäisiä psykoosin aiheuttamia näkyjä ? Se on vakavan pohdinnan paikka ja usko koetuksella, sillä tämä viimeisin uskonnollinen herätyshän on pohjautunut nimenomaan demoninäkyihin. Itselleen epämieluisten tosiasioiden myöntäminen ei ole koskaan ollut Tuksun vahvinta alaa kuten ei myöskään sen myöntäminen, että on ollut jossain asiassa väärässä ja joku toinen oikeassa. Lisäksi mietityttää, että pitääkö nyt oikeasti ja tosissaan lopettaa viinan juominen, koska brenkku yhdistettynä pillereihin vaan pahentaa tilannetta ja psyykosikohtaukset uusiutuvat. Asia on toki hänellä ollut hyvin tiedossa, mutta hän on aina vähätellyt ja selitellyt päihderiippuvuuttaan (rankat ajat median loanheiton vuoksi, masennus, yötyö, viihdeala, taiteilijat dokaa jne jne). Näin oletan. Oikeastihan en Johannasta mitään tiedä. Kunhan näädin joutessani.
"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"