Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 126 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 126
sopuli_sis
Participant
Angeli:
facesta:
Julialla oli tällainen, samanlainen takki joka tuhottiin eräissä juhannusjuhlissa Nummelassa, jossa eräs ex-Hunks tanssija Janne hakkasi hänet melkein hengiltä.
Siis eikös tuokin case käsitelty oikeudessa jo aikoja sitten eikä eks-hunksi saanut mitään pahoinpitelytuomiota, vaikka "hakkasi melkein hengiltä". Ja eikös kyseisestä juhannusjuhlasta ole valokuva, jossa Johanna itse riepottelee Juliaa ? Sen sijaan Johanna itse taisi saada jonkun pahoinpitelytuomion tuon juhlan selkkauksista.
"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"
"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"