Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiaisen faniketju › Reply To: Johanna Tukiaisen faniketju
Hei vaan kaikki oikeat ja sydämmelliset fanit. Haluan tässä kertoa kuinka Jossu on muuttanut elämäni elämisen arvoiseksi! Luin kerran upean glamourisesta päiväkirjasta kuinka Jossu oli elänyt täyttä elämää yökerhossa ja päätin ravistella itseni irti harmaasta arjesta.
Oli vielä jokin aika sitten töissä kassalla lähisivassa. Sitten päätin että nyt riittää ja marssin pomoni luo ja kerroin hänelle suorat sanat mitä pidän hänestä ja työstäni. Irtisanoin itseni tyylillä! Sitten menin ostarin parturiin laitattamaan vaaleat polyesterijatkeet hiuksiini jonka jälkeen liimasin 3 senttiä pitkät jatkeet kynsiini. Vielä pinkki meikki sokkarin kempparista ja olin valmis muuttamaan elämäni. Soitin ex miehelleni että hakee yh lapseni tarhasta ja hoitaa mukulan tästä eteenpäin itse. Minua kutsuu klamour!!!
Otin taksin kateellisten tuijottaessa matkahuollon baarista ja ajoin suoraan kouvolan hienoimpaan yökerhoon. Siellä marssin suoraan tiskille ja tilasin luotolle 3400uron hintaisen kristallisampanja pullon . Voitte arvaa että kateelliset tavikset olivat ihmeissään kun nostin pullon suorille käsille ja kaadoin kaiken päähäni!!!!!!!!!!!!
Kiitos vielä vinkeistä ! Nyt olen onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!