Danske Bankin verkkopankki on kokenut tänään kovia.
Danske Bankin viestinnästä kerrottiin aikaisemmin, että ongelmat liittyivät verkkopankkiin kirjautumiseen. Joko se ei onnistunut tai toimi hyvin hitaasti.
Viestinnän mukaan Danske Bankin mobiilisovelluksessa ei ollut ongelmia. Häiriö koski osaa asiakkaista ja se saatiin korjattua aamupäivän aikana.
Siltä ei kuitenkaan näytä. Hymyyn on tullut useita kiukkuisia Danske Bankin asiakkaiden palautteita siitä, että mobiilimaksaminen ei onnistu.
-Höpö höpö, se mitään ohi ole. En pysty siirtämään rahaa mobiilissa tililtäni toiselle tai maksamaan. Tietokonetta käyttäen se onnistui, mutta kaikilla ei ole läppäreitä tähän iloon, totesi asiakas Martta Kaukonen Hymylle.
Hymy kokeili mobiilipankin käyttöä ja maksamista iltapäivällä hieman ennen kolmea, ja näin todella oli. Mobiilipankkiin pääsi normaalisti, mutta ei maksamaan.
Kommentit
Oma kommentti