Monilla Danskebankin asiakkailla on ollut viime aikoina ongelmia verkkopankin käytön kanssa. Pankki on uudistanut verkkopankkiaan asteittain, ja ensimmäiset muutokset tulivat toukokuun alussa.
Pankki on luopumassa Java-ohjelmasta, jonka yhteensopimattomuus eri selainten kanssa on tuottanut ongelmia. Muutostöiden jälkeen moni ei ole päässyt asioimaan verkkopankissaan.
Nyt Danskebank on kehitellyt pikaohjelman jolla asiakas mitä ilmeisemmin saa avun tilanteeseen. Se on jap-niminen ohjelma, joka poistaa kaikki koneella olevat javat ja asentaa uusimman version tilalle.
Ainakin Hymyn toimituksessa työskentelevät Danskebankin asiakkaat saivat avun ohjelmasta. Se hoitaa kaiken parilla näppäimen painalluksella.
Ohjelmiston suosituksissa on, että ensin tulisi soittaa asiakastukeen. Käytännössä asiakastuki ohjasi asiakkaan heti kokeilemaan ohjelmaa.
Kommentit
Oma kommentti