Matkaoppaana etelän kohteissa toiminut matkaopas avautuu Aasiakas.net-sivustolla asiakkaiden hölmöyksistä.
-Vaikka päivystyspuhelin on auki 24h ja oppaan tavoittaa siitä aina, pyrimme sanomaan asiakkaille, että iltayhdeksän jälkeen (soitetaan) mielellään vain hätätapauksissa, opas kirjoittaa. Mutta tämä jää toivomuksen tasolle: suomalaiset jaksavat soittaa, valittaa, eksyä, toilailla.
-Kerran yksi asiakas soitti ja valitti vatsakipuja neljältä yöllä. Kysyin tarvitseeko mennä sairaalaan. Asiakas sanoi: ”Ei kai tässä sairaalaan tarvitse mennä. Odotan vaikka aamuun ja katsotaan sitten vointia”. No minkä takia sitten minut piti herättää, jos ei sitä apua edes tarvittu? opas kysyy.
Lue muita hölmöyksiä täältä.
Kommentit
Oma kommentti