Mies halusi vaihtaa renkaan rengasliikkeen pihassa itse – näin kävi

Netin hullumaisuuksia kokoilevaan Feissarimokat.comiin on päätynyt lukijan tarina siitä kuinka hän meni rengasliikkeen pihaan tyhjentyneen renkaansa kanssa ja pyysi firmasta lainaan tunkkia ja rengasavainta, jotta olisi voinut vaihtaa renkaansa itse.

Ystävällisessä ja asiantuntevassa rengasliikkeessä tarjouduttiin vaihtamaan rengas miehen puolesta. Tästäkös mies suuttui ja alkoi sättiä yritystä somessa huonosta asiakaspalvelusta.

Kuten netissä monesti, asia saavuttaa lopulta omat mittasuhteensa. Miehen päivitys päätyi vain ilmaiseksi mainokseksi kyseiselle firmalle, sillä jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, ettei liikeyrityksen toimintaideologiana ole lainailla tuotannontekijöitään ja välineitään ihmisille, vaan tehdä omalla liiketoiminnallaan rahaa.

Ei kai kukaan mene Heselle, kaiva taskustaan kotitekoista hampurilasta ja pyydä kassalta ilmaista ketsuppia syömisiinsä? Sitäpaitsi, asiakassuhde muodostuu yleensä siitä, että on ensin asiakas. Eli ostaa jotain. Voit katsoa päivityksen alta:

Teksti: Hymyn toimitus
Avainsanat: asiakas, huono asiakaspalvelu, itsepalvelu, rengasliike

Kommentit

Oma kommentti