Liikenainen, joka on tehnyt itsensäpaljastelusta eli exhibitionismista tavaramerkkinsä, hämmentää internetissä nyt oikein luvan kanssa.
Brittanya Razavi omistaa oman vaatemerkin ja kertoo olevansa 100-pronenttisesti ei-luomu. Huomionhakuisuus on johtanut siihen, että Razavi liikuskelee kauppaliikkeissä, ostoskeskuksissa ja ravintoloissa paljastelemassa itseään. Kaiken lisäksi hän ikuistaa nämä hörhöilynsä.
Jälleen kerran Razavi on ollut asialla. Nämä kaksi kuvaa (oikeanpuoleisesta nuolesta saa esiin toisen kuvan) ovat vielä jollain lailla säädyllisiä, kun hänellä on vaatteet yllä. Yleensä ei edes ole, vaan pakarat ovat paljaina ja nännit näkyvät läpinäkyvien vaatteiden alla.
Olisikohan ihmisillä oikeus käydä kaupassa ilman että törmäävät tällaisiin ilmestyksiin. Onko tällainen edes hauskaa? Lapset tuskin haluavat nähdä puolialastomia naisia kauppareissullaan? Tässäkin Razavi sattuu keekoilemaan kananmunahyllyllä juuri silloin kun ilmeisesti islaminuskoisia asiakkaita on tulossa kauppaan. Ei erityisen kunnioittavaa.
Kommentit
Oma kommentti