Mirror-lehti kertoo, että monet eivät tiedä asiakaspalvelulinjoilla jonottaessaan ja musiikkia kuunnellessaan asiakaspalvelijan mahdollisesti kuulevan puheesi.
Asian paljasti muuan asiakaspalvelija sosiaalisessa mediassa, ja aiheesta on nyt kirjoiteltu paljon esimerkiksi Twitterissä.
Jotkut jonotusjärjestelmät tosiaan mahdollistavat sen, että kun asiakaspalvelija yhdistää sinut ja kuulet jonottaessasi musiikkia, tai kun pelkästään odottelet pääsyä linjoille taustamusiikin tahdissa, mikrofonisi onkin auki.
Hävettääkö? Järkyttääkö? Se että kiroilit ja manasit asiakaspalvelijasi kyvyttömyyttä, ja se kaikuikin hänen korviinsa? Tai etkö tiennyt että laulullasi olikin yleisöä?
Olen tiennyt ja yleensä asiakaspalveluun soitan, kun homma ei toimi. Elisan asiakaspalvelun jonotuksen aikana olen kiroillut kuin merimies.