Kauneusalan yrittäjä Tiina Jylhä-Valkonen on joutunut arvostelun kohteeksi.
-Joskus tuntuu, että tähän väsyy ja kyllästyy. Jos olisin apteekkari, niin jokainen Burana-kohukin käsiteltäisiin kauttani, hän puuskahtaa harmistuneena Hymylle.
Tällä kertaa asialla on pari entistä asiakasta, jotka eivät ole olleet tyytyväisiä Tiinan kautta hankkimiinsa palveluihin.
-Yleisin ”epäonnistumisen” syy on, että asiakas ei noudata jälkihoito-ohjeita, Tiina sanoo.
Tiina ei suostu kertomaan esimerkkitapauksista salassapitovelvollisuuteen vedoten.
-Kuluttajasuojaankin on kuulemma tehty useita valituksia. Valittaahan voi halutessaan melkein mistä vain. Useimmat valitukset ovat aiheettomia eivätkä johda mihinkään. Asiakasmäärämme on kuitenkin niin suuri, että väistämättä joku on joskus tyytymätön.
Tiina sanoo, että heidän kohdallaan valitusprosentti on kilpailukykyinen, 0,3 prosenttia.
-En kuitenkaan halua lainkaan vähätellä sitä, että aina voi tulla jotakin, Tiina sanoo.
Kommentit
Oma kommentti