Vastaako Yle Areenan asiakaspalveluun papukaija – lue hulvaton viestiketju!

Ylen Areena-palvelusta asiakaspalautteen lähettänyt mieshenkilö hätkähti ja huvittui saamistaan vastauksista.

-Ylen Areena pätki eräänä iltana pahasti, kun olimme katsomassa Tehdas-sarjaa. Päätin lähettää pienen viestin palveluun, mies kertoo Hymylle.

Vastaukseksi tuli tyypillinen ”kiitos yhteydenotostanne” ja pyyntö kokeilla katsomista toisella verkkoselaimella tai poistaa selaushistoria.

Mies vastasi asiakaspaveluun perheen katsovan ohjelmia Firefox-selaimella ja että se kyllä poistaa selaushistorian automaattisesti. Myös Chrome-selainta oli kokeiltu.

Aktiivinen Ylen asiakaspalvelu vastasi nopeasti, joskin hieman automaattisenoloisesti ja ”asian vierestä”.

Nyt Yle Areenan asiakaspalvelu pyysi tarkistamaan liittymän yhteysnopeuden.

Asiakas lähetti vielä viestin, jossa totesi nopeuden kyllä riittävän. Hän kiitteli nopeasta palvelusta ja totesi, että ehkäpä asia on ollut vain tilapäinen häiriö, eikä sitä kannata enempää mietiskellä.

Yle Areenan asiakaspalveluhan se siellä jo kolkutteli paluuviesteineen:

Olethan tarkistanut nopeutesi? Olethan poistanut selaushistoriasi?

Tässä vaiheessa asiakasta alkoi jo naurattaa. Hän ei enää vastannut Ylen ”papukaijalle” mitään.

-En nyt sitten tiedä, kannattaako tällaista asiakaspalvelua pitää pystyssä, mies hekottelee.

Teksti:Hymy.fi
Avainsanat: asiakas, viesti, Yle Areena

Kommentit

Oma kommentti