Kaksi viikkoa sitten markkinoille tullut 13-vuotias teinisensaatio Robin osoittaa, että tenavatähdelle oli todellista tilausta. Luvut puhuvat ällistyttävällä tavalla puolestaan.
Robinin Frontside Ollie -biisiä on kuunneltu YouTubessa huimat 3,2 miljoonaa kertaa. Tämä kaikki kahden viikon aikana. Hyvän vertailukohdan menestykselle antaa vaikkapa Anna Abreu, jonka Vinegar-hittiä on kuunneltu vain 98 000 kertaa – kahden vuoden aikana. Virallisen Vinegar-videon lisäksi netissä on muitakin biisistä tehtyjä klippejä, mutta niiden katselumäärä ei nouse suureksi.
Robin räjäyttää myös mielipidepankit ilmaan. Hänen YouTube-tuotostaan on kommentoitu 56 000 kertaa. Videosta ilmoittaa tykänneensä yli 21 000 ihmistä, kun 20 000 taas on toista mieltä.
onhan a.abreu parempi ja paljon enemmän hyviä biisejä kuin tällä teinillä.
Geronima hoitaa tuon kohta, oottakaa vaan 🙂 ikäeroo 40 vuotta mutta so what!
paaluttaisin
niin mäkin
panisi annaa kyllä
abreu on semmonen teini pissis..pentu inisiä..lapsen pyöreyskin tallella..
Miksi ei vois antaa pojan yrittää,keneltä se on pois?
Annan kappaletta hekutettiin kyllä ,eikä siitä ole kauan!
Järkyttävää teini ininää..
Robineja tulee ja Robineja menee. Se on nähty.
Voipi olla että ehkä Annankin kappaletta olisi kuunneltu 2 miltsiä kertaa jos sitä olisi hehkutettu samalla tavalla viihdelehdissä aikoinaan.
Minäkin kävin katsomassa frontside ollien vain koska Ilta-Sanomista oli suora linkki kappaleeseen.
Sillä tavallahan niitä katsojia jotka sekunnin kaksi katsovat ja sulkevat videon (mutta lasketaan katsojiksi) riittää.
miust se on karsee kipale
HYVÄ ROBBE!