Tv:ssä ja muissa medioissa mainostettu Vuoden harmain päivä eli lauantai 17. päivä marraskuuta on herättänyt monissa kysymyksiä.
Kyseessä on varsin onnistuneesti lanseerattu Hartwallin panimon mainoskampanja, jossa on tarkoitus viritellä uutta ”juhlapäivää” marraskuulle. Kyseessä olevalla ”harmaalla päivällä” viitataan tietenkin lonkeroon, long drinkiin.
Monet ravintolat kautta Suomen aikovat pitää terassinsa avoinna tuona päivänä. Käytännössä ne siis avataan päiväksi uudelleen.
Nyt uusi merkkipäivä on vain kohdannut ennen näkemätöntä vastustusta. Vastustajana on luontoäiti itse.
Lauantaiksi on povattu Suomeen pitkän harmaan ja sateisen sään jälkeen ennätysmäistä auringonpaistetta ja lämmintäkin.
Hahaa!
Kommentit
Oma kommentti