Vaikka tilanteessa paloikin rahaa, ravintolan saama hyvä huomio lienee maksanut vaivan. Mainoskampanja voi joskus syntyä vahingossakin.
Kaikki alkoi siitä, kun Hawksmoore Manchester -nimisessä brittiravintolassa, joka tunnetaan pihveistään, asiakas tilasi arvokkaan viinipullon. Sen hinta oli 300 euroa.
Tarjoilija teki kuitenkin virheen. Hän vei pöytään pullon, jonka hinta oli lähes 20-kertainen. Se maksoi alun kuudetta tuhatta euroa.
Asiakas ei ilmeisesti tajunnut asiaa lainkaan. Ravintola kuitenkin huomasi virheensä myöhemmin. Johtoporras ei nuhdellut tarjoilijaansa, vaan käänsi asian voitoksi twiittaamalla julkisesti virheestään. Ravintola toivoi, että asiakas oli nauttinut arvokkaasta viinistään.
Aiheesta uutisoivat useat mediat.
Kommentit
Oma kommentti