Länsisuomalainen mies on ällistynyt. Hän päätti vierailla vaimonsa kanssa pitkän työpäivän jälkeen eteläsuomalaisessa pizzabuffetissa.
-Piti nopsaan syödä ja päästä hotelliin lepäämään.
Kello oli hieman yli 17 maanantaina.
Pari huomasi että paikalla ei ollut kuin muutama pöytäseurue, eikä jonoja.
-Vähän ihmettelimme, kun yleensä on paljonkin asiakkaita. Maksoimme buffetit, noin 13 euroa per henki. Kun tulimme linjastolle, niin näky äimistytti. Pöydissä ei ollut kuin pari vanhaa pizzaslaissia.
-Perässämme saapui toinen pariskunta, joka onneksi ennen maksamistaan älysi tarkastaa, että syötävää ei ollut. Puutteita oli myös salaattipöydässä. Lämpimissä ruoissa tarjolla oli kuivaksi ja ryppyisiksi paistettuja nakkeja, palaneita kanansiipiä ja todella kuivia lihapullia, lasagnea, yhdeksän sipulirengasta ja neljä maissintähkän puolikasta. Kun henkilökunnalta kysyttiin, että missä kaikki ruoat ovat niin asiakaspalvelija totesi, että tulossa on, asiakas kertoo Hymylle.
-Vähän ennen lähtöämme ravintolaan saapui vajaa kymmenhenkinen poikaporukka, joka ihmetteli myös, että missä ne pizzat on. Ajattelin, etten lähde ravintolahenkilökunnan kanssa enempää vääntämään asiasta, vaan otan kuvia paikasta ja laitan ne yrityksen pääkonttorille, joka varmasti hoitaisi tyylikkäästi asiakaspalautteen. Sain vastauksen lähettää palautetta suoraan ravintolaan, josta minulle vastattaisiin. Kerroin, että annoin heti jo paikan päällä palautetta eikä se johtanut mihinkään.
Aluepäällikkö palasi kuitenkin asiaan kertoen että paikassa on asioinut likipitäen sata asiakasta parissa tunnissa ja siksi pizza on päässyt hetkellisesti loppumaan. Asiakkaan mukaan hänelle kerrottiin myös, että henkilökunnassa on uusia, ja tämän vuoksi tilanteet vaativat vähän opettelemista.
Palaute ei tyydyttänyt maksanutta asiakasta. Konseptiravintolan on hänen mukaansa osattava varautua tilanteisiin.
Kommentit
Oma kommentti