Suomalaiset ovat tunnettuja siitä, että he osaavat rakentaa hienon tuolin, mutta eivät myydä sitä.
Sointu Borg puhuukin asiaa, kun hän somettaa itsensä markkinoinnin jalosta taidosta.
Kyllä, tyrkyttää sopii, vaikka kahdesti.
-Välillä sinun on pakko markkinoida itse itseäsi samalla intensiteetillä kuin haippaat ystäviäsi tai ihailemiasi tekijöitä. Älä tuudittaudu siihen, että ”joku ehkä joskus löytää sinun skilssisi” tai ihme tipahtaa taivaalta. Ei tipu, Sointu painottaa Instassa.
-Tyrkky-termin viljelijät ovat usein niitä, jotka eivät itse syystä tai toisesta uskalla tuoda itseään ja osaamistaan framille. Älä siis pelkää tyrkkyleimaa. Kannan itsekin sellaista otsassani ja elämä hymyilee, Sointu nauraa.
Kommentit
Oma kommentti