Murre 30.3.2009, 14:11 Jotenkin sääli kun nykyajan miehet ei tiedä edes tykkäiskö miehistä vai naisista ja onko sillä mitään väliä edes.. Ilmoita asiaton viesti
Silminnäkiä 25.3.2009, 23:17 On se homo! olin samassa hotellissä turussa 1.5 vuotta sitten. turun omena hotellissa. ja hänellä oli yö vieras mies puolinen. einari oli juontamassa turussa silloin suomen nuoriso valtuustojen huippukokousta. Ilmoita asiaton viesti
nahka_make 23.3.2009, 12:31 me ollaan ekkiksen kans tuttuja:) ja ollaan harrastettu seksiä;););););););;)) Ilmoita asiaton viesti
Eräs E. tuttu 20.3.2009, 22:02 Einari tuon mullekkin kertoi kasvot vastakkain. Meni kyllä kola väärään kurkkuun kun sen kuulin. Totta se on. Luonto teki miehelle tepposet. Ilmoita asiaton viesti
tgksdf 18.3.2009, 22:40 ”totahan ei kukaan usko etä, se on hetero :D” Repesin vitusti, kielioppisäännöt, missä pelaa? Ilmoita asiaton viesti
Geinari 18.3.2009, 18:52 Umpihomo kaverihan tämä on, näkeehän sen sokeakin. Ei sillä, että siinä jotain pahaa olisi. Kukin tyylillään. Ilmoita asiaton viesti
töllötyttö 17.3.2009, 23:33 Eikä! Ei saa olla! Mä oon pitänyt Einaria maan ykköshomona beebeestä asti! Mistä tää tieto on muka kotoisin?! Ilmoita asiaton viesti
Tänään Viikko Uutiset 25.06.2026 Robin esittelee remontoidun kotinsa valmiina! Uutiset 24.06.2026 Vesa Keskinen Jani Wickholmin kuolemasta: ”…tuntui epätodelliselta” Uutiset 26.06.2026 Tuure Boelius myi talonsa – julkaisi kuvia vanhasta kodistaan! Uutiset 03.03.2026 Tältä näyttää Robin Packalenin talo! Uutiset 25.06.2026 IL: Seela Sella – ”Syöpäni on voitettu” Uutiset 25.06.2026 Robin esittelee remontoidun kotinsa valmiina! Uutiset 19.06.2026 Kurvailee sponsori-Mersulla! Uutiset 21.06.2026 Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km! Uutiset 22.06.2026 Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso! Uutiset 21.06.2026 Suomen huutokauppakeisarin Markulla on kaunis kesämökki!
Varmaa tietoa… Einari on puppelipoika!
Jotenkin sääli kun nykyajan miehet ei tiedä edes tykkäiskö miehistä vai naisista ja onko sillä mitään väliä edes..
se on sekasin
On se homo! olin samassa hotellissä turussa 1.5 vuotta sitten. turun omena hotellissa. ja hänellä oli yö vieras mies puolinen. einari oli juontamassa turussa silloin suomen nuoriso valtuustojen huippukokousta.
menkää itseenne ja hajotkaa!
te kaikki ootte homoja!
Mikä on hetero?
hehee olen homo:D:D
me ollaan ekkiksen kans tuttuja:) ja ollaan harrastettu seksiä;););););););;))
On se homo. Ollaan pussailtu 🙂
kiinnostaapa vitusti
Einari tuon mullekkin kertoi kasvot vastakkain.
Meni kyllä kola väärään kurkkuun kun sen kuulin.
Totta se on. Luonto teki miehelle tepposet.
Einariko hetero???? Ja Kiina sijaitsee Afrikassa!
Ota vähän brenkkuu, mjötöööh?
”totahan ei kukaan usko etä, se on hetero :D”
Repesin vitusti, kielioppisäännöt, missä pelaa?
Umpihomo kaverihan tämä on, näkeehän sen sokeakin.
Ei sillä, että siinä jotain pahaa olisi. Kukin tyylillään.
On se hetero. Ollaan pussailtu 🙂
Eikä! Ei saa olla! Mä oon pitänyt Einaria maan ykköshomona beebeestä asti! Mistä tää tieto on muka kotoisin?!
Varma tieto… Einari on homo!
håmå mikä håmå
totahan ei kukaan usko etä, se on hetero 😀
”Helsingin yöstä bongattu…” Saattaa olla kännissä.
Hanki esmes elämä.
Kuka tää on?