Tuure Boelius myi talonsa – julkaisi kuvia vanhasta kodistaan!

Tuure Boelius teki talokaupat.

Asiasta hän kertoo Instagramissa ja samalla Tuure on julkaissut kuvia myydystä kodistaan.

– En koskaan julkassut kämpästäni tämmöistä kuvaa. Mutta nyt kun olen myynyt tämän talon, niin ajattelin, että voisin.

– Melkein neljä vuotta vierähti silmän räpäyksessä, Tuure toteaa.

– En ole asunut missään yksin näin pitkään, mutta nyt on aika siirtyä elämässä uusiin ympyröihin.

– Tää talo oli mun ”teenagedream”, mutta jos voin yhden vinkin antaa kaikille 21 vuotiaille – älkää ostako yksin 150 neliön omakotitaloa, hän toteaa nauruemojin kera.

– Tai ostakaa vaan ja muistakaa pitää paljon kotibileitä.

– Tämä talo oli välillä sellanen huvikumpu ettei toista. Ja sitten taas toisaalta se paikka jossa arjen stressi ja elämän murheet parantui kun katseli ulos ikkunasta tai lähti lähimetsään kävelemään.

– Pihasaunaa ja uima-allasta tulee ikävä, mutta tähän väliin nyt jotain muuta. Luulen, että tämä ei ollut mun eka ja vika omakotitalo.

Jos kuvat eivät näy, katso tästä linkistä.

Teksti: jarikupiainen
Avainsanat: Tuure Boelius

Kommentit

Oma kommentti