
Tuure Boelius teki talokaupat.
Asiasta hän kertoo Instagramissa ja samalla Tuure on julkaissut kuvia myydystä kodistaan.
– En koskaan julkassut kämpästäni tämmöistä kuvaa. Mutta nyt kun olen myynyt tämän talon, niin ajattelin, että voisin.
– Melkein neljä vuotta vierähti silmän räpäyksessä, Tuure toteaa.
– En ole asunut missään yksin näin pitkään, mutta nyt on aika siirtyä elämässä uusiin ympyröihin.
– Tää talo oli mun ”teenagedream”, mutta jos voin yhden vinkin antaa kaikille 21 vuotiaille – älkää ostako yksin 150 neliön omakotitaloa, hän toteaa nauruemojin kera.
– Tai ostakaa vaan ja muistakaa pitää paljon kotibileitä.
– Tämä talo oli välillä sellanen huvikumpu ettei toista. Ja sitten taas toisaalta se paikka jossa arjen stressi ja elämän murheet parantui kun katseli ulos ikkunasta tai lähti lähimetsään kävelemään.
– Pihasaunaa ja uima-allasta tulee ikävä, mutta tähän väliin nyt jotain muuta. Luulen, että tämä ei ollut mun eka ja vika omakotitalo.
Jos kuvat eivät näy, katso tästä linkistä.
Kommentit
Oma kommentti