Janica Kortman

Home Forums Julkkikset Janica Kortman

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #29790 Ilmoita asiaton viesti
    hymyile
    Member

    Meinasin tässä eilen ostaa HYMY lehden olin jo ostoskoriin laittamassa.

    Vilkaisin nopeasti sisältöä ja huomasin sen oksettavan BB Janican alasti lehden sivulla.

    Yök! Laitoin heti lehden takaisin hyllyyn.

    Eipä tarvinnutkaan ostaa ei ainakaan tuommosta roskalehteä.

    En todellakaan maksa alastomien akkojen kuvista, en senttiäkään.

    Ajatteleeko Janica tuuman vertaa lapsiaan. Osaako hävetä mitään.

    #29791 Ilmoita asiaton viesti
    Korso barbi 👑*
    Participant

    No ei varmaan. Naamasta jo näkee miten itseään täynnä koko ihminen ja vetää jotain helmiä römpsästä kaiken kansan nähden. Epätoivoista.

    ***

    Last night Joe Pasko saved my life.

    #29792 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

    Mitä käytännössä tarkoittaa "vetää helmiä römpsästä"? Voitko yst. selittää, termi/ilmaisu kun on minulle tyystin uusi. – Kiitän sinua etukäteen sivistämisestäni!

    #29793 Ilmoita asiaton viesti
    Korso barbi 👑*
    Participant

    No sehän sillon Big Brotherin yhdessä jaksossa esitti neitsyt-Sebastianille strippishow:n jossa tunki helminauhan pimpendaaliinsa ja veti sen sieltä ulos. Sebastian totesikin että jos pimpsloora haisee tuolta, hän ei haluakaan menettää neitsyyttään. Tai poikuuttaan tässä tapauksessa.

    ***

    Last night Joe Pasko saved my life.

    #29794 Ilmoita asiaton viesti
    ailime
    Member

    Ei se ihan kirjaimellisesti pimpslooraan sisälle sitä tunkenut, pikkareihin vaan…

    Mä kyllä ihan tykkäsin Janicasta BB:ssa, vain kännissä hänestä tuli ärsyttävä. Janicalla on sitä paitsi ihan oikea työ, jolla hän elättää itsensä ja lapsensa, joten häntä ei voi suoraan verrata muihin julkisuudenkipeihin tissiblondeihin.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.