Raha melkein ratkaisee

Home Forums Julkkikset Raha melkein ratkaisee

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #31713 Ilmoita asiaton viesti
    oke
    Member

    Taannoin tulin Miamista seuramatkakoneella.Oli kuitenkin reittimatka Finnairilla.

    Edesmennyt Mika Tiivola vaimonsa kanssa siirtyivät toiselta penkkiriviltä meidän taakse istumaan.

    Hän rupesi pitämään jalkaansa jotenkin tiellämme ja kertoi ettekö tunne häntä ja hän on sotainvaliidi.

    Erehdyin laittamaan salkkuni oman penkkini alle,se pitäisi sääntöjen mukaan laittaa edessä olevan penkin alle.

    Tästä siuvaantuneena hänen vaimonsa rupesi potkimaan salkkuani mitään puhumatta.

    Laitoin selkönojani taakse asentoon.Siitä alkoi hänen töniminen selkänojaa ylös.Mika katseli vähän aikaa ja kurkki ja suhki vaimolleen käytääkö se alkoholia ja pyysi vaimoaaan raihoittumaan.

    Ei raihoittunut,piti kysyä ja pyytää lentoemäntää selvittämään tilannetta.

    Lentoemäntä sanoi että minulla on oikeus pitää selkänojaa alhaalla

    #54355 Ilmoita asiaton viesti
    Minttis
    Participant

    Kyllä se tässä maailmassa on raha mikä ratkaisee! Valitettavasti! Itsekin olen tullut sen huomaamaan kun olen sotkenut itse raha-asiani pikavipeillä ni raha todella ratkaisee sen etten voi nauttia elämästä vaan olen ahdistunut koko ajan! Tai siis rahan puute ratkaisee… Älkää hyvät ihmiset koskeko niihin vippeihin, jos teillä ei ole rahaa, vaan paremminkin yrittäkää oppia elämään sillä mitä jo on. Parempi olla köyhä ja tyytyväinen kuin hetken iloinen lainarahasta ja sen jälkeen velkavankeudessa ja masentunut 🙁

    #54356 Ilmoita asiaton viesti
    Minttis
    Participant

    Nyt ei ole muuta iloa elämässä ku roikkua keskustelupalstoilla… ja varotella noista pikavipeistä, otin vippejä esim täältä. ja ainoa toimi on miettiä mistä saan rahat kuukauden kuluihin itselle, onneksi ei ole enää lapsia tässä elätettävänä. Tuohon keskustelun avaajan kommenttiin vastaisin, että rikkailla on tässäkin maaassa eri säännöt kyllä raha tiettyyn asti tuo onnea ja valtaakin. Nii se on.

    #70248 Ilmoita asiaton viesti
    Liisa2
    Participant

    Onhan se totta, että vipit eivät tuo iloa pitkäksi aikaa. Toki niiden hakemisprosessi on helppo, mutta pitkässä juoksussa ei ole hyviä nuo. Mieluummin kokeilee etsiä muita keinoja säästää, koska säästäminen on melko vaivaton homma, kun siihen alkaa kiinnittää huomiota.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.