Berg vs. AitolehtiEerikäinen

Home Forums Julkkikset Berg vs. AitolehtiEerikäinen

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #22457 Ilmoita asiaton viesti
    räsis
    Member

    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä:

    Ihan se ja sama, jos on keskinäisiä kiistoja, tuollainen vuoden mittainen vainoaminen, tappouhkaukset ja päälle käyminen on roskasakin touhua ja laitonta.

    niin no juu…ei puellustella sitten….oikeus on sanonu sanottavasa ja Mara on syypää…kun teki yhden virheen. Ja Berg on vaa enkeli juuh….

    #22458 Ilmoita asiaton viesti
    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä
    Member

    Ai mistä lähtien on yksi virha vainota vuoden verran jatkuvilla häirikkösoitoilla kahden ihmisen voimin ja uhkailla tappaa ja loppuhuipentumaksi käydä kimppuun. Halooooo kyse on pitkäaikaisesta häiriköimisestä ja piinamisesta, jonka perustella myönnettiin lähestymiskileto. Koit a tajuta!

    #22459 Ilmoita asiaton viesti
    räsis
    Member

    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä :

    Ai mistä lähtien on yksi virha vainota vuoden verran jatkuvilla häirikkösoitoilla kahden ihmisen voimin ja uhkailla tappaa ja loppuhuipentumaksi käydä kimppuun. Halooooo kyse on pitkäaikaisesta häiriköimisestä ja piinamisesta, jonka perustella myönnettiin lähestymiskileto. Koit a tajuta!

    Kuules ole sinä ottamatta kantaa juttuun, josta et tiedä yhtään mitään juuri ja mistä kaikki alkoi. Mara ei oo kaiken niinku alullepanija sen minä tiedän. Mut ok…uskokaa mitä lystäätte. Ei oo mun pisnes, paitsi et harmittaa frendin puolesta.

    #22460 Ilmoita asiaton viesti
    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä
    Member

    räsis:

    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä :

    Ai mistä lähtien on yksi virha vainota vuoden verran jatkuvilla häirikkösoitoilla kahden ihmisen voimin ja uhkailla tappaa ja loppuhuipentumaksi käydä kimppuun. Halooooo kyse on pitkäaikaisesta häiriköimisestä ja piinamisesta, jonka perustella myönnettiin lähestymiskileto. Koit a tajuta!

    Kuules ole sinä ottamatta kantaa juttuun, josta et tiedä yhtään mitään juuri ja mistä kaikki alkoi. Mara ei oo kaiken niinku alullepanija sen minä tiedän. Mut ok…uskokaa mitä lystäätte. Ei oo mun pisnes, paitsi et harmittaa frendin puolesta.

    Mistäs luulet tietäväsi kuka olen ja mitä tiedän, jos olenkin vaikka AMB:n frendi. Ja kuules sinä joka voit olla ihan mikä feikki hyvänsä joka täällä Martinan "frendiä" esittää, mistä jos olisit hiljaa.

    #22461 Ilmoita asiaton viesti
    räsis
    Member

    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä :

    räsis:

    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä :

    Ai mistä lähtien on yksi virha vainota vuoden verran jatkuvilla häirikkösoitoilla kahden ihmisen voimin ja uhkailla tappaa ja loppuhuipentumaksi käydä kimppuun. Halooooo kyse on pitkäaikaisesta häiriköimisestä ja piinamisesta, jonka perustella myönnettiin lähestymiskileto. Koit a tajuta!

    Kuules ole sinä ottamatta kantaa juttuun, josta et tiedä yhtään mitään juuri ja mistä kaikki alkoi. Mara ei oo kaiken niinku alullepanija sen minä tiedän. Mut ok…uskokaa mitä lystäätte. Ei oo mun pisnes, paitsi et harmittaa frendin puolesta.

    Mistäs luulet tietäväsi kuka olen ja mitä tiedän, jos olenkin vaikka AMB:n frendi. Ja kuules sinä joka voit olla ihan mikä feikki hyvänsä joka täällä Martinan "frendiä" esittää, mistä jos olisit hiljaa.

    niimpä. Nettipalstat vilisee vain feikkejä, niinku sinäki. ja joskus taru voi olla silti totuutta ihmeellisempää…elikkä syytä ois kai lopettaa kaikki nettipalstat ku kaikki on vaa feikkaamista. Ja jos oot Bergin ystävä, nii häpee sen puolesta ees jos sitä vähääkä tunnet!!!

    #22462 Ilmoita asiaton viesti
    Voi pyhä Sylvi
    Member

    PiMpula:

    Kumman puolla sympatianne tässä koko maailmaa kiinnostavassa (not) kissatappelukuviossa ovat?

    Martinasta on tullut tosi negatiivinen kuva, eikä sen miehelläkään tunnut kaikki inkkarit soutavan kanoottia samaan suuntaan, joten kallistuisin AMB:n puolelle. Toki, ei hänkään mikään Totuuden Ilmentymä tunnut olevan, joten herra yksin tietää mistä siellä on tanistettu ja kuka sanoi/teki mitä.

    Tässä siis korviketta siksi aikaa, kun Johanna Tukiainen on malariassa..

    En kummallekaan anna sympatiaa, toivon että ei tarvitsisi hävetä näin paljon. Sori vaan Miss Julkimot, mutta en vaan käsitä teidän juttujanne tai tekojanne enää. Turha selittää, että lehdet vääristelevät. Itse annatte sen tietyn kuvan!

    #22463 Ilmoita asiaton viesti
    sepkulaatioa
    Member

    Niin kauan kun ei tiedetä syitä on vaikea ottaa ehdotonta kantaa. Jotain tuossa on takaa, jotain mitä kumpikaan osapuoli ei halua julkisuuteen.

    Itse olisin valmis olemaan Martinan puolella vain, jos hänelle on tehty jotain oikeasti ikävää. Hyväksyttäviä vainoamisen syitä ovat ainakin:

    -jos hänen talonsa tai autonsa on yritetty räjäyttää

    -jos hänen päälleen on heitetty happoa tai piilotettu sitä meikkipurkkiin

    -jos häneen on sovellettu kiinalaista vesikidutusta

    -jos hänen työnantajiilleen on paneteltu häntä

    -jos häneen on kohdistettu tappavia lasersäteitä

    Näin esimerkiksi, mutta kaikki tämä on spekulaatiota.

    #22464 Ilmoita asiaton viesti
    Urpo sekin
    Member

    No kumpaa lehmää sitten tukea? Aito ja Berg. No itelle ihan sama, Kuuluisuuden oppi: Ole lehdissä tavalla tai toisella. Säälittävää.

    #22465 Ilmoita asiaton viesti
    .
    Member

    No kuuluisuutta ne vaan kaipaa.

    #22466 Ilmoita asiaton viesti
    yöparpi
    Member

    Martinalla ja Eskolla on avoin sivu naamakirjassa. Naamakirjan mukaan AMB on aikankin Eskon kaveri… Aika eirkoista touhua, jos ollaan niin vihamielisiä…

    #22467 Ilmoita asiaton viesti
    Yöparpi
    Member

    Hahaa menimpä ansaan.. Olinkin Teukan Lomanin sivuilla… Eli aiempi teksti oli ihan hölynpölyä.. 🙂

    #22468 Ilmoita asiaton viesti
    Lähiön Viehkein Valas
    Member

    Olenpas taas ihan glamourpimennossa, mitä nämä tyypit ovat sitten tehneet? En tunne kumpaakaan yhtään, mutta sen muistan kuulleeni, että Aitolehti oli siellä Suomen pelkokertoimen kuvauksissa haukkunut sitä Missi-Nooraa (Hautakangas?) niin, että oli saanut hänet itkemään.

    #22469 Ilmoita asiaton viesti
    pilluparooni
    Member

    räsis:

    Turha puolustella Martinaa & naistenkiusaajaraukkismiestä :

    Ai mistä lähtien on yksi virha vainota vuoden verran jatkuvilla häirikkösoitoilla kahden ihmisen voimin ja uhkailla tappaa ja loppuhuipentumaksi käydä kimppuun. Halooooo kyse on pitkäaikaisesta häiriköimisestä ja piinamisesta, jonka perustella myönnettiin lähestymiskileto. Koit a tajuta!

    Kuules ole sinä ottamatta kantaa juttuun, josta et tiedä yhtään mitään juuri ja mistä kaikki alkoi. Mara ei oo kaiken niinku alullepanija sen minä tiedän. Mut ok…uskokaa mitä lystäätte. Ei oo mun pisnes, paitsi et harmittaa frendin puolesta.

    Haha hah ahah . Voi sua pellehermannia. Mitähän vielä keksit? Oisko mitenkään hoito jotakin, ansku, alias sata muuta niciä????

    #22470 Ilmoita asiaton viesti
    Wannabe julkkis
    Member

    pilluparooni:

    [

    Haha hah ahah . Voi sua pellehermannia. Mitähän vielä keksit? Oisko mitenkään hoito jotakin, ansku, alias sata muuta niciä????

    Kuka on tämä paljonpuhuttu Ansku? Martinan ja Johannan kaveri? Vai joku stalkkeri? Vai vain muuten harhainen?

    #22471 Ilmoita asiaton viesti
    -joku-
    Member

    Täh?:

    Berg romani? Mistä tiedät?

    Anne-Mari on jossain haastattelussa kertonut vanhempiensa ammatit: äiti oli muistaakseni joku mielisairaalan hoitaja ja isä on kanttorina kirkossa..

    Kuinkas monen mannen sä oot nähny käyvän töissä, jos AMB olis romani???

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.