Anna Puu

Home Forums Julkkikset Anna Puu

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #21981 Ilmoita asiaton viesti
    Hani Pöö
    Member

    Anna Puustjärvi on nyt sitten Anna Puu. Hohhoijaa. Kas kun ei Herra Huu. Mitä järkeä on tuollainen kaunis nimi kuin Puustjärvi, ja erikoinen, lyhentää joksikin naurettavaksi Puuksi.

    Ei kai hän mikään Kaija Koo nyt sentäs ole.

    #21982 Ilmoita asiaton viesti
    Tiana
    Member

    NO ÄLÄ!

    Mä en tajua mitä järkee. Kaikki Idolsit ovat esiintyneet omalla nimellään, ja niin pitääkin. Tämmöinen veto on täysin tollo, tai ainakin nimi olisi voinut olla sitten edes viisas. Anna P esmes.

    Mutta Anna Puu. Ei järkee.

    #21983 Ilmoita asiaton viesti
    Teuvo L
    Member

    Tämän jälkeen tässä tytös ei ole mitään aitoa.

    #21984 Ilmoita asiaton viesti
    Sande90
    Member

    Ei nimi naista pahenna. Anna Puu on kaunis nimi.

    #21985 Ilmoita asiaton viesti
    Anu
    Member

    Mun mielestä tärkeintä on musiikki, ei niinkään laulajan nimi.. mut jos teidän mielestä nimi vaikuttaa musiikkiin/lauluun ni jaa-a… onnee sit teille vaan…

    #21986 Ilmoita asiaton viesti
    Hankey the x-mas Poo
    Member

    Sande90:

    Ei nimi naista pahenna. Anna Puu on kaunis nimi.

    Vai kaunis naisen nimi, no joo suomessa kyllä, mutta englanniksi poo lausutaan puu eli kakka…kaunista eikö totta?

    #21987 Ilmoita asiaton viesti
    JooTotA
    Member

    laulajassa kehumista…eikä ulkonäössä, ikenet nääs paistaa rumasti nauraessa..

    #21988 Ilmoita asiaton viesti
    SansuprO
    Member

    Ei oo mitää järkee arvostella nimee tai jotai ikenii… mun mielest parasta on ainaki sen laulu!

    Ajatelkaa vähän mitä oikee sitte ajattelettekin, niin tossa ei oo mitää järkee!!

    Mun mielest Anna Puu osaa ainaki laulaa hyvin! <3

    #21989 Ilmoita asiaton viesti
    En kerro!
    Member

    Anna puu on mun mielest ihan hyvä laulaja, mun mielest Pete ja Anna ois kyl pitäny päästä Idols-Finaaliin!! Mut Pete on kyl tosi hyvä kans!! Ja ei kyl kannata arvostella laulajien jotai ulkonäköö tai nimee, niiku toi SansuprO sano et siis miks joku nyt arvostelee jotain ikeniä!! x))

    #21990 Ilmoita asiaton viesti
    Pöö
    Member

    No, Anna sitten se puu.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.