NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 1,516 through 1,530 (of 4,283 total)
  • Author
    bb-Niko
    Member

Tänään ei tapahdu mitään. Nukkumassa pienet tirsat ja sen jälkeen radalle hillumaan.

#24830 Ilmoita asiaton viesti
    xx
    Member

lähettäjä:

Onko siel menossa mitään

Ei tietoa, jokohan Nipsun tekee mieli viihteelle, eihän se ole kiva olla aina kotona;)

#24831 Ilmoita asiaton viesti
    Tinsku
    Member

Niko! Eilen oli hyvä ohjelma! Annemari toi sulle paidan, vähänkö suloista. Oottekste vihamiehiä enää?

#24832 Ilmoita asiaton viesti
    niko-fani
    Member

kyllä prepaid numerolla voi katsoo. mä katoin eilen 3 ja puol tuntia. miks ei vois? p.s niko olit ihana kun lauloit ja tanssit siellä<3

#24833 Ilmoita asiaton viesti
    eiFani
    Member

Minäpä en laitakkaan rahojani turhuuteen ;D

#24834 Ilmoita asiaton viesti
    bb-Niko
    Member

Lueskelin hieman näitä kommentteja täältä ..(mitä siis eilisen illan aikana on kirjoitettu). Hirveästi kommentteja siitä "tyhjä sohva ollut jo 26minuuttia" "vittu ne on kokoajan pois sohvalta". Voin itse henkilökohtaisesti kertoa / sanoa että niin kauan kun me täällä asunnossa oltiin amb:n kanssa, niin sohva oli tyhjillään korkeintaan jonku 5 minuuttia kun kävimme tupakalla. ELI NÄMÄ KIRJOITTELUT NYT OLI SELVÄSTI VAIN TUOLLAISTA PIENTÄ "PROVOA" ETTÄ SAADAAN IHMISET MUKA SIIHEN USKOON ETTÄ TUOSSA SOHVALLA EI TAPAHDA MTN KUN KELLO ON LYÖNYT 21.00.

Mutta keskusteluun mahtuu juuri niin paljon kommentteja kuin jaksatte kirjoittaa, mutta muistakaa että ei ne kommentit aina sitä koko totuutta kerro. Ei mulla muuta, nyt alan potemaan krapulaa tuossa "paljon puhutussa" sohvalla 😀

#24835 Ilmoita asiaton viesti
    Minä en ainakaan
    Member

bb-Niko:

Lueskelin hieman näitä kommentteja täältä ..(mitä siis eilisen illan aikana on kirjoitettu). Hirveästi kommentteja siitä "tyhjä sohva ollut jo 26minuuttia" "vittu ne on kokoajan pois sohvalta". Voin itse henkilökohtaisesti kertoa / sanoa että niin kauan kun me täällä asunnossa oltiin amb:n kanssa, niin sohva oli tyhjillään korkeintaan jonku 5 minuuttia kun kävimme tupakalla. ELI NÄMÄ KIRJOITTELUT NYT OLI SELVÄSTI VAIN TUOLLAISTA PIENTÄ "PROVOA" ETTÄ SAADAAN IHMISET MUKA SIIHEN USKOON ETTÄ TUOSSA SOHVALLA EI TAPAHDA MTN KUN KELLO ON LYÖNYT 21.00.

Mutta keskusteluun mahtuu juuri niin paljon kommentteja kuin jaksatte kirjoittaa, mutta muistakaa että ei ne kommentit aina sitä koko totuutta kerro. Ei mulla muuta, nyt alan potemaan krapulaa tuossa "paljon puhutussa" sohvalla 😀

…nähnyt ketään siinä sohvalla 21-22 aikana.

#24836 Ilmoita asiaton viesti
    kyllä oli sohvalla porukkaa illalla.
    Member

"…nähnyt ketään siinä sohvalla 21-22 aikana."

HAHAHA. KYLLÄ SIINÄ SOHVALLA TUOHON AIKAAN OLI NIPSU, AMB, LONDON JA OLIVAT JA DOKASIVAT VARMAAN 3H ELLEI ENEMMÄNKIN. JOTEN MEEPPÄ KIRJOITTAJA ITTEES HIEMAN. PASKAPÄÄ.

#24837 Ilmoita asiaton viesti
    diudau
    Member

Nipsu hei ootko sä teidän suhteessa se "nainen"?

#24838 Ilmoita asiaton viesti
    Voivoi…
    Member

kyllä oli sohvalla porukkaa illalla.:

"…nähnyt ketään siinä sohvalla 21-22 aikana."

HAHAHA. KYLLÄ SIINÄ SOHVALLA TUOHON AIKAAN OLI NIPSU, AMB, LONDON JA OLIVAT JA DOKASIVAT VARMAAN 3H ELLEI ENEMMÄNKIN. JOTEN MEEPPÄ KIRJOITTAJA ITTEES HIEMAN. PASKAPÄÄ.

Kävikö luonnolle?

#24839 Ilmoita asiaton viesti
    dingelidong
    Member

AMB oli paras vieras tähän mennessä! Hervotonta läppää!

#24840 Ilmoita asiaton viesti
    RIsto Raybas
    Member

Mutta mikä on ohjelmassa tänään Nipsu? Voitko pistää tänne ohjelmaa viimeistään kasilta!!!!

#24841 Ilmoita asiaton viesti
    bb-Niko
    Member

*) Keskustellaan hieman menneestä viikosta & puidaan nipsutv:ssä sanottuja ja tehtyjä asioita.

*) Lisäksi kerron hieman eräästä hankkeesta joka on tällä hetkellä vireillä.

*) Mistä oli kyse ke-to aamuyön tappelusta minun ja X:n välillä?

-Mitkä ovat välimme tällä hetkellä?

-Mitä tapahtuikaan eilen baarissa kun lähdimme amb:n kanssa jatkoille nipsulasta?

Vastaan mm. näihin kysymyksiin. Lisäksi toivon että keskustelupalstalle tulisi asiallisia kysymyksiä rutkasta!

..Ja onhan illaksi luvassa muutama yllätyskin kun kello pärähtää 21.00 joten tulehan tänäkin iltana olohuoneeseemme viimeistään tuohon aikaan, toki kokoajan voit tänne kurkkia. Nyttenkin täällä ollaan kotosalla ja käydään hyvin mielenkiintoisia keskusteluja, pompitaan vähemmän hehkeenä (vähissä vaatteissa :D) ja eletään meidän elämäämme.

..Joka ei ole ihan normaalia, missään nimessä.

<3lla. Niko Saarinen

#24842 Ilmoita asiaton viesti
    emäntä
    Member

GOOD! Ja banni häiriköille tänään.

#24843 Ilmoita asiaton viesti
    emäntä
    Member

Kuulin että baaris oli ollu tappelu, varmaan kerrot siitäkin!

Viewing 15 posts - 1,516 through 1,530 (of 4,283 total)
  • The forum ‘Julkkikset’ is closed to new topics and replies.