NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 8 posts - 4,276 through 4,283 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #27634 Ilmoita asiaton viesti
    m40+ bb(niko)fan
    Member

    juttu toi twitter,ei tarvii ees kirjautuu niin näkee viestisi ja pysyy ajantasalla mitä kulloinkin teet.Voit tähän palstaankin kirjoitella Niko.Availen tätäkin päivittäin.

    #27635 Ilmoita asiaton viesti
    tERO
    Member

    Kai nyt vittu jokainen tajuaa että kalinaista vituttaa kun joutuu maksaan hymylle parikyt donaa siitä että oli idiootti ja petti sopparin.

    sitten se lässyttää kännisen nikon puolelleen lausumaan jotain baarissa.

    ja nyt niko sit twitterissä oikoo että kaikki kunnossa, SAIN RAHAA HYMYLTÄ JA HENNA VALEHTE.LEE.

    mUT KETÄ KIINNOSTAA

    #27636 Ilmoita asiaton viesti
    kuka vetää ja ketä ja missä ?
    Member

    Ilmeisesti se Niko sai rahaa (onneksi) kertoi asiasta tosiaan itse twitterissä.

    Mikä tämä Hennan osuus sitten olikaan asiaan? No varmaan se että sai taas hieman palstatilaa kun selitti paskaa blogissaan. Eiköhän unohdeta tuo naikkonen ja keskitytä siihen suurimpaan tähteen eli tässä tapauksessa Nikoon. Huomasitteko muuten kenestä oli haastattelu viime lauantain helsingin sanomissa.. no Nikosta tietenkin. Alkanut Nikon arvostus nousemaan mediassa hienoa.

    #27637 Ilmoita asiaton viesti
    nipsuliini
    Member

    Minkä takia ohjelma loppui?miltä kanavalta se tuli ja mihin aikaan?

    #27638 Ilmoita asiaton viesti
    tel miiiiii
    Member

    Mikä haastis Nikosta on ollu?

    #27639 Ilmoita asiaton viesti
    LUE SE
    Member

    haastatteli nikoa kyseli mielipit homoseks kaapista ulos tulemisesta,jotain sinne päin ainakin olen lukenut sen jutun Nikon TWITTER sivultaan laittamasta linkistä mistä sen löytää helposti vieläkin kun oli muutama pv sit

    #27640 Ilmoita asiaton viesti
    fani
    Member

    LUE SE:

    haastatteli nikoa kyseli mielipit homoseks kaapista ulos tulemisesta,jotain sinne päin ainakin olen lukenut sen jutun Nikon TWITTER sivultaan laittamasta linkistä mistä sen löytää helposti vieläkin kun oli muutama pv sit

    itse lehti versiossa oli pitempi juttu, Nipsu sano chat lähetyksessä….

    Ja ton nettiversion linkki: http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/BB-kilpailija+Niko+Saarinen+tukee+homoja+ulos+kaapista/1135247923835

    #27641 Ilmoita asiaton viesti
    kurhinenA
    Member

    Tuleeko Nipsutv2:sta joskus?

Viewing 8 posts - 4,276 through 4,283 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.