Teksti- ja multimediaviestit eivät välity eteenpäin palvelunumeroihin 27.5. klo 22.-23.30 palveluun silloin tehtävien ylläpitotöiden vuoksi. Myös wap-yhteys on töiden ajan poissa käytöstä. Ylläpitotöiden aikana lähetetyt viestit menevät perille päivitystöiden päätyttyä. Pahoittelemme töistä asiakkaillemme aiheutuvaa harmia.
hmmm.. nyt on 23:36.. jokohan ne lähettelee koodeja? Mun viestiin (lähti huoltokatkon aikana, kun en tienny tosta) ei oo ainakaan vielä tullu kuittia. Kyllä neki illan valitsi, jolloin tekevät remonttejaan. 😀
Viestiliikenteessä katkos 27.5. klo 22 – 23.30 Teksti- ja multimediaviestit eivät välity eteenpäin palvelunumeroihin 27.5. klo 22.-23.30 palveluun silloin tehtävien ylläpitotöiden vuoksi. Myös wap-yhteys on töiden ajan poissa käytöstä. Ylläpitotöiden aikana lähetetyt viestit menevät perille päivitystöiden päätyttyä. Pahoittelemme töistä asiakkaillemme aiheutuvaa harmia.
hmmm.. nyt on 23:36.. jokohan ne lähettelee koodeja? Mun viestiin (lähti huoltokatkon aikana, kun en tienny tosta) ei oo ainakaan vielä tullu kuittia. Kyllä neki illan valitsi, jolloin tekevät remonttejaan. 😀
eipähän toimi minullakaan (en saanut koodia) kiva että täältä sitten selvisi syykin. Harmittaa että lähetin jopa 3 viestiä.. hmm.. lähetetyt viestit menee perille päivitystöien päätyttyä.. 😀 Noo, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, niinhän sitä sanotaan. Paskatsägä.
Kello on jo 23:45 eikä minulle ole tullut yhtäkään koodia.
toivottavasti ne nyt ei rupee lähettelee mitää 1½ tuntia sitte tilattuja koodeja sitte ku huoltotyöt loppuu. Viel ku on samoilta tyypeiltä tullu useempi viesti katkon aikana, ni ei niitä koodeja voi peräjälkeen käyttää kuitenkaan. Yhen koodin kun laittaa pyörimään, ni loput kuluu hukkaan sen saman tunnin aikana = rahat kaivoon. Parempi ku ei tulis mitään paluuviestejä katkon ajalta (ja hinta 0e).
Julkisesti esitetystä musiikista tulee maksaa meille korvaus. Toimittakaa lista esitetyistä/soitetuista kappaleista, jotta voidaan määrittää korvauksen suuruus.