ARTSIN OMA KETJU!

Home Forums Julkkikset ARTSIN OMA KETJU!

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 576 total)
  • Author
    Posts
  • #29378 Ilmoita asiaton viesti
    Member

    Tukiainen nuo blogit kirjoittaa. Kukapa muukaan.

    #29379 Ilmoita asiaton viesti
    Jotain rajaa!
    Member

    Hö:

    Tukiainen nuo blogit kirjoittaa. Kukapa muukaan.

    Ai Tuksu kirjoittanut plokin unissaan vai?

    #29380 Ilmoita asiaton viesti
    No tietysti
    Member

    Se sanoo niin, muutenhan se paljastuisi.

    #29381 Ilmoita asiaton viesti
    Perry Mason
    Member

    Ovelaa bulvaanien käyttöä. Julle on ensikertalainen, Artsi ei ole ulosotossa jne.

    #29382 Ilmoita asiaton viesti
    Rontto
    Member

    No Tuksuhan nuo itsensäkehumiset on kirjoittanut. Säälittävä tapaus koko tyyppi.

    #29383 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Tuksu on ainakin muokannut blogia ellei jopa kirjoittanut kappaleita.

    Osa tuotoksesta lienee ihan Arton itsensä tekemää, sellaista söpöä 5-7 -luokkalaisen ainekirjoitusta: "kirjoittakaapas lapset jotakin mitä teitte kesällä".

    Tuksua tuossa on tuo yletön liioittelu:

    – nukkui 48 tuntia

    – keikkaa paljon

    – Tuksu on ihana

    – Tuksulla on paljon faneja

    (miksi fanit eivät fanita esim. täällä Hymyn fanipalstalla?)

    Nuo on kaikki vahvaa liioittelua… eli tuhtia ja taattua Tuksua…

    Samoin Tuksua on tuo "kaikki olivat ystävällisiä" – miksi helvetissä sitä pitää tunkea joka paikkaan. Ihmiset ovat yleinsä ystävällisiä.

    Onneton ja tökerö Tuksun "maineen-pönkittämis-yritys-blogi".

    Ja vittu Tuksu opettele… se Varkaus ei ole keski-Suomea perkele.

    #29384 Ilmoita asiaton viesti
    S.Talkkeri
    Member

    Nyt otti Tunkiolla ohraleipä! Omassa blogissaan kirjottelee aina yksikössä "minä ostin muikkukukon", "minä menin terassille" ja mollaa Arbuusia "vahemmat ei hakua nähdäkään". – Kaikki tämä on vain syöttiä sille oikealle ja klassiselle KlamuKaarelle, joka Tunkion lopulta saa.

    Nyt taas Arbuusin plöki osoittaakin, että aviopari tekee kaikki asiat yhdessä ja appivanhemmat suorastaan palvovat uutteraa vävyään.

    Samaahan sanoivat Seiskan toimittajat, että kun kamera käy alkaa Arbuusin mollaus, kamera kiinni – ollaan taas rakastavaisia.

    Kaikki on pelkkää näytelmää, jotta KlamuKaari nappaisi vieheeseen. Nyt vaan Arbuusin ploki pilaa kaiken!!!!

    #29385 Ilmoita asiaton viesti
    Jes
    Member

    Älä arbuusi paljasta tunkion kikkailuja, tai loppu rahantulo.

    #29386 Ilmoita asiaton viesti
    Minäkin olen klamukaari
    Member

    S.Talkkeri:

    Nyt otti Tunkiolla ohraleipä! Omassa blogissaan kirjottelee aina yksikössä "minä ostin muikkukukon", "minä menin terassille" ja mollaa Arbuusia "vahemmat ei hakua nähdäkään". – Kaikki tämä on vain syöttiä sille oikealle ja klassiselle KlamuKaarelle, joka Tunkion lopulta saa.

    Nyt taas Arbuusin plöki osoittaakin, että aviopari tekee kaikki asiat yhdessä ja appivanhemmat suorastaan palvovat uutteraa vävyään.

    Samaahan sanoivat Seiskan toimittajat, että kun kamera käy alkaa Arbuusin mollaus, kamera kiinni – ollaan taas rakastavaisia.

    Kaikki on pelkkää näytelmää, jotta KlamuKaari nappaisi vieheeseen. Nyt vaan Arbuusin ploki pilaa kaiken!!!!

    Tuksu on siis vähän niin kuin Lennon aikoinaan. Hän oli naimisissa, mutta julkisesti sitä ei saanut kertoa, koska fanityttöjen unelmat olisi murskattu. Tuksukin pyytää treffikutsuja, haukkuu Artsia ja on mukamas eroamassa hänestä, jotta klamukaarilla olisi edes pieni toivon kipinä. Ehkäpä sittenkin Tuksu voisi olla minun…

    Miksi muuten Tuksu laulaisi klamukaarista jotka syö kädestä, vaikka onkin oikeasti onneliisesti naimisissa kristillis-eroottisissa merkeissä ja Artsi pitää huolta perheen uusista lapsukaisista ja pistää mökkiä kuntoon appiukon kanssa. Sellaista rauhallista arkea siis, mutta tätä ei saa kertoa. Striitsmarttia bisnesajattelua, you know.

    #29387 Ilmoita asiaton viesti
    Maili S.
    Member

    Kyllä noista hyvä tulee.

    #29388 Ilmoita asiaton viesti
    HYMY
    Member

    Maksakaa nyt Hymy ede Arton tilille nuo glokkauksista tulevat fyrkat!

    …..mutta kuulehan uusi päätoimittaja,oletko varma,ettei kirjoittaja ole

    Ei-niin-suosittu tuttavasi Tuksu?Vai joku taanoiset turpakäräjät onkin sovittu?

    #29389 Ilmoita asiaton viesti
    vitura
    Member

    siis bloggauksista tulevat fyrkat…

    #29390 Ilmoita asiaton viesti
    hih
    Member

    Perry Mason:

    Ovelaa bulvaanien käyttöä. Julle on ensikertalainen, Artsi ei ole ulosotossa jne.

    Ei ole edes kyennyt maksamaan elatusmaksujaan plus kaikkea muuta,samaa paska sakkia kuin tukiaisetkin.

    #29391 Ilmoita asiaton viesti
    YSL
    Member

    Arto varmaan paljastaa nyt ne suuret salaisuudet,joita ei ole voinut paljastaa tähän menneessä.Liekö sopimus sevenin kanssa estänyt.Nähtäväksi jää kuka nuo tulevat blogit nyt oikeasti sitten kirjoittaa.Tuksun valvoessa selän takana,blogi tulee sisältämään toistoa”mun ihana,seksikäs ja kaunis vaimo”ja samaa lässyn lässyä,todellisen Arton avautumista on turha odottaa,siksi ehdotankin Hymylle,että Arto tulee toimitukseenne kirjoittamaan blogit,ilman Tuksua ja lunttilappua,kyytipojaksi pullo kossua,jospa sitten saisimme blogin,jossa edes joku sana olisi totta

    #29392 Ilmoita asiaton viesti
    S. Talkkeri
    Member

    YSL:

    Arto varmaan paljastaa nyt ne suuret salaisuudet,joita ei ole voinut paljastaa tähän menneessä.Liekö sopimus sevenin kanssa estänyt.Nähtäväksi jää kuka nuo tulevat blogit nyt oikeasti sitten kirjoittaa.Tuksun valvoessa selän takana,blogi tulee sisältämään toistoa”mun ihana,seksikäs ja kaunis vaimo”ja samaa lässyn lässyä,todellisen Arton avautumista on turha odottaa,siksi ehdotankin Hymylle,että Arto tulee toimitukseenne kirjoittamaan blogit,ilman Tuksua ja lunttilappua,kyytipojaksi pullo kossua,jospa sitten saisimme blogin,jossa edes joku sana olisi totta

    Erittäin hyvä ehdotus 😀

    Sehän olisi kuin normaali päivätyö Arbuusille – aamutuimaan Hymyn toimitukseen, napsahdus ja korkkaus, kevätpörriäistekstit verkkoon ja illaksi taas hedelmäveitsihippaa ihanan ja seksikkään vaimon kanssa.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 576 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.