ARTSIN OMA KETJU!

Home Forums Julkkikset ARTSIN OMA KETJU!

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 576 total)
  • Author
    Posts
  • #29423 Ilmoita asiaton viesti
    Member

    Arton fani:

    "Kaikkein tärkeintä on nyt tietysti se, että Arto aloittaa vihdoin työt Helsingissä kun palaamme sinne." (Lähde: Johanna Tukiaisen blogi 12/08/2011)

    Onnea Arto! Onnea Johanna!

    Kohta voidaankin sitten hommata se kelomökki Lapista ja luksusvilla Thaimaasta.

    #29424 Ilmoita asiaton viesti
    Artsibuutsin iso fani <3
    Member

    Miksei tällä palstalla ole noteerattu vielä Arbuusin komeaa kesäpartaa? ja sitä, että Tunkin mielestä ARtsi se vaan komistuu kun rouvakin on sellainen seksipommi 🙂

    Mielestäni Artsille parta sopii yllättävän hyvin, kunhan muistaa pitää sen siistinä ja nenän valkoisena.

    #29425 Ilmoita asiaton viesti
    Arto on suosittu
    Member

    Arto vain komistuu! Lomailu on tuonut uutta pilkettä veitikan silmäkulmaan. Minkähän kokoinen Arton räps! on?

    #29426 Ilmoita asiaton viesti
    Mietinpä vaan…
    Member

    …jotta onkohan Arbuusilla Helsingin yöelämässä kovakin suosio? Voisin kuvitella, että Artsilla olisi jonkin verran tyrkkyjä tarjolla. Itekin ehkä tarjoaisin Suomen kuumimmalle ykkösvävylle tuopin, jos yöelämässä kohdattaisiin 🙂

    #29427 Ilmoita asiaton viesti
    Arto takas!
    Member

    Aatsi bloggaa, Johki keitti soppaa

    jossa on maku karvas

    vaikka ne itse tietävät kyllä

    ettei se onnistu sillä

    #29428 Ilmoita asiaton viesti
    jo vain
    Member

    Arto on suosittu:

    Arto vain komistuu! Lomailu on tuonut uutta pilkettä veitikan silmäkulmaan. Minkähän kokoinen Arton räps! on?

    Lapin miehillä se on ruukannu olemhan kaheksan tuumhanen

    #29429 Ilmoita asiaton viesti
    kassi alma
    Member

    mitä viel, viis senttiä, ja sekin sisään päin…sidukalla tuhnu houkuttelee, et ees kaks kertaa päivässä sais…

    #29430 Ilmoita asiaton viesti
    Joo
    Member

    Okhaan Arbusuilla Sama ko mulla , kaheksan tuuma on ,mutta eka tuuma ei seiso

    #29431 Ilmoita asiaton viesti
    Arton fani
    Member

    Mitähän Artolle kuuluu? Uusi villapaita ja kaikki.

    #29432 Ilmoita asiaton viesti
    Lääpällään
    Member

    Minusta Artsi on ihan mukavan näköinen nykyhabituksessaan. Sellainen kapakoista tuttu staili. Mutta siisti, tottakai. Ennen oli kapakoiden puliukko, nyt on kapakoiden naistenmies. Kunhan pitää suunsa kiinni, ettei hampaattomuus näy.

    Itse on aivan heikkona just tuollaisiin miehiin, vaikka harvoin itse käyn pubeissa. Vähän ehkä partaa, sänkeä, muttei välttämätön. Asuna nahkatakki, joskus liivi, kauluspaita tai siisti t-paita, farkut ja BOOTSIT.

    Bootsit taitaa Artsilta vielä puuttua. Ne kun vielä Tuksu ostaa, niin tämä tyttö lähtee Kallion pubeja kiertämään! 😀

    #29433 Ilmoita asiaton viesti
    Tärkeimmät ensin
    Member

    Lääpällään:

    Minusta Artsi on ihan mukavan näköinen nykyhabituksessaan. Sellainen kapakoista tuttu staili. Mutta siisti, tottakai. Ennen oli kapakoiden puliukko, nyt on kapakoiden naistenmies. Kunhan pitää suunsa kiinni, ettei hampaattomuus näy.

    Itse on aivan heikkona just tuollaisiin miehiin, vaikka harvoin itse käyn pubeissa. Vähän ehkä partaa, sänkeä, muttei välttämätön. Asuna nahkatakki, joskus liivi, kauluspaita tai siisti t-paita, farkut ja BOOTSIT.

    Bootsit taitaa Artsilta vielä puuttua. Ne kun vielä Tuksu ostaa, niin tämä tyttö lähtee Kallion pubeja kiertämään! 😀

    Hamphaat kunthoon Artsille.Kyllä ne eukon ulkomaan matkat joutaa odothammaa…

    #29434 Ilmoita asiaton viesti
    Sen pituinen SE
    Member

    Lääpällään:

    Minusta Artsi on ihan mukavan näköinen nykyhabituksessaan. Sellainen kapakoista tuttu staili. Mutta siisti, tottakai. Ennen oli kapakoiden puliukko, nyt on kapakoiden naistenmies. Kunhan pitää suunsa kiinni, ettei hampaattomuus näy.

    Itse on aivan heikkona just tuollaisiin miehiin, vaikka harvoin itse käyn pubeissa. Vähän ehkä partaa, sänkeä, muttei välttämätön. Asuna nahkatakki, joskus liivi, kauluspaita tai siisti t-paita, farkut ja BOOTSIT.

    Bootsit taitaa Artsilta vielä puuttua. Ne kun vielä Tuksu ostaa, niin tämä tyttö lähtee Kallion pubeja kiertämään! 😀

    WAU, Angelin ja Kallion Casanova, tunnettu hyvästä rakastelutaidosta….ja vielä ne buutsit….

    #29435 Ilmoita asiaton viesti
    Viisas
    Member

    Toivottavasti Arto luet näitä keskustelupalstoja, sillä nyt tulee neuvoista parhain :))

    Tuu kothiin sieltä poika, sua kaivathan…älä pirulauta rupia tollaseksi kokokansan pelleksi. Naamas rävettyy.

    #29436 Ilmoita asiaton viesti
    Faktaa
    Member

    Viisas:

    Toivottavasti Arto luet näitä keskustelupalstoja, sillä nyt tulee neuvoista parhain :))

    Tuu kothiin sieltä poika, sua kaivathan…älä pirulauta rupia tollaseksi kokokansan pelleksi. Naamas rävettyy.

    Se on myöhästä enää neuvoa, se on jo Pelle.

    #29437 Ilmoita asiaton viesti
    tuula
    Member

    Inari on sulle aina koti Artorukka. Tuuhan kotiin täälä sun ei tarvihe hyppästä herrojen tahtiin vaan saat olla oma ihtesi. Kuka sieltä maalimalta on muutako suruja kantanu.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 576 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.