ARTSIN OMA KETJU!

Home Forums Julkkikset ARTSIN OMA KETJU!

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 576 total)
  • Author
    Posts
  • #29498 Ilmoita asiaton viesti
    Shaemus
    Member

    Artoa muttei kuitenkaan. Kyllä mies on oman tiensä valinnut mutta samalla. Naarmut kasvoilla, toinen lamppu pimeänä ja sipulipussi päässä…oi sitä onnea !!! Onko tosiaan Arto niin, että tämä kaikki on sen arvoista että tulee pataan joka toinen päivä? Akkas on niin lihava ja suuri…itse olet tollainen alipainoinen tikku…ei sulla ole mitään jakoa..turpiisi saat 6-0. Seuraavan kerran kun tulee tuoppi kaaliin niin et rupee itkeen julkisesti…jos olisi mies niin pakkaisit kamas ja kertoisit/paljastaisit kaikki rumat ja likaiset jutut tuksusta.

    #29499 Ilmoita asiaton viesti
    hieman pätkii
    Member

    Shaemus:

    Artoa muttei kuitenkaan. Kyllä mies on oman tiensä valinnut mutta samalla. Naarmut kasvoilla, toinen lamppu pimeänä ja sipulipussi päässä…oi sitä onnea !!! Onko tosiaan Arto niin, että tämä kaikki on sen arvoista että tulee pataan joka toinen päivä? Akkas on niin lihava ja suuri…itse olet tollainen alipainoinen tikku…ei sulla ole mitään jakoa..turpiisi saat 6-0. Seuraavan kerran kun tulee tuoppi kaaliin niin et rupee itkeen julkisesti…jos olisi mies niin pakkaisit kamas ja kertoisit/paljastaisit kaikki rumat ja likaiset jutut tuksusta.

    Aertohan on jo pyytänyt julkisesti anteeksi ja Tuksu lupasi ettei tee rikosilmoitusta…eikun hetkinen

    #29500 Ilmoita asiaton viesti
    Jullen ja Artsin salaiset työpaikat
    Member

    Artsi kirjoittaa, että hän vaikka maksaisi jos saisi työpaikan. Syyskuun alussa Artsilla oli työpaikka, josta hän ei vielä saanut puhua. Mutta työpaikka siis oli ja työsuhde alkamassa piakkoin, mutta vielä "salaisuus".

    #29501 Ilmoita asiaton viesti
    hmmm
    Member

    ^Just niin. Artokin sortuu valehtelemaan, samalla tasolla kun Tunkki ja Kooma. Mitaan tyopaikkaa koskaan ole ollutkaan, se tulee varsin hyvin esiin blogista. Tosi naurettavaa valehtelua..

    #29502 Ilmoita asiaton viesti
    pastori
    Member

    Jullen ja Artsin salaiset työpaikat:

    Artsi kirjoittaa, että hän vaikka maksaisi jos saisi työpaikan. Syyskuun alussa Artsilla oli työpaikka, josta hän ei vielä saanut puhua. Mutta työpaikka siis oli ja työsuhde alkamassa piakkoin, mutta vielä "salaisuus".

    Saattoihan olla, että työsopimusneuvottelut olivat hyvin herkässä vaiheessa ja työnantaja pelästyi viime hetkellä ja vetäytyi diilistä.

    #29503 Ilmoita asiaton viesti
    Sianleuka
    Member

    Eikös Arpuusi ollut toimitusjohtaja Joleenen mukaan?

    #29504 Ilmoita asiaton viesti
    Spanky
    Member

    hei, eikös Arton pitänyt olla joku ravintolatoimen johtaja vai mikä lie…ja millähän meriiteillä?? Kyllähän se on niin, että yhteiskunta elättää…siis me, veronmaksajat.

    #29505 Ilmoita asiaton viesti
    k
    Member

    Spanky:

    hei, eikös Arton pitänyt olla joku ravintolatoimen johtaja vai mikä lie…ja millähän meriiteillä?? Kyllähän se on niin, että yhteiskunta elättää…siis me, veronmaksajat.

    Kyllä Archie on ravintolatoimenjohtaja, mutta baaritiskin tällä puolen.

    #29506 Ilmoita asiaton viesti
    BB
    Member

    pastori:

    Jullen ja Artsin salaiset työpaikat:

    Artsi kirjoittaa, että hän vaikka maksaisi jos saisi työpaikan. Syyskuun alussa Artsilla oli työpaikka, josta hän ei vielä saanut puhua. Mutta työpaikka siis oli ja työsuhde alkamassa piakkoin, mutta vielä "salaisuus".

    Saattoihan olla, että työsopimusneuvottelut olivat hyvin herkässä vaiheessa ja työnantaja pelästyi viime hetkellä ja vetäytyi diilistä.

    Eikös siitä ollut aikamoinen huhumylly, että tämä R-two oli hakenut BB-taloon? Huhuttiin, että Arto oli jopa hehkuttanut päässeensä sinne. Ehkä Arto haki BB:hen ja pääsikin pitkälle karsinnoissa -ja tämän takia hänet velvoitettiin pitämään juttu salassa, kuten laita oli muillakin loppukarsintoihin päässeillä, mutta sitten ehkä tuotantoyhtiö vetäisikin maton Artsin jalkojen alta ja valitsikin jonkun toisen tyypin. R-two oli niin varma siitä, että pääsisi BB.hen, että hehkutti uutta "duunipaikkaansa" jo salettina. Ehkä Arto voidaan vielä nähdä siellä pyörimässäkin.

    #29507 Ilmoita asiaton viesti
    NN
    Member

    Arto blogissaan: "Minulle soittelee poliisi usemmin kuin kaverit. Voiko näitä sanoa edes pahoinpitely jutuiks, ei minun mielestä."

    Niinpä niin:

    "Naiset saattavat syyllistyä lievään parisuhdeväkivaltaan vähintään yhtä usein kuin miehet (Archer 2000). Tätä on kuitenkin hankala tutkia, sillä piilorikollisuus on runsasta. Kaikkia tekoja ei siis ilmoiteta poliisille, ja ilmoittamishalukkuus lienee sukupuolittunutta. Miehet saattavat hävetä uhriuttaan jopa enemmän kuin naiset. Suomalaiset uhritutkimukset viittaavat siihen, että naisiin kohdistuneesta parisuhdeväkivallasta ilmoitetaan poliisille 10 % ja miehiin kohdistuneesta 4 % (Salmi ym. 2009). Lisäksi miehet eivät välttämättä miellä itseensä kohdistunutta parisuhdeväkivaltaa rikokseksi niin usein kuin naiset." (Lähde: Duodecim 2011;127(12):1212-8)

    #29508 Ilmoita asiaton viesti
    R2D2
    Member

    Arto Länsman

    No eipä toi vaimo ole kummosen näkönen, ei rintoja ollenkaan, peppukin on ku lankku, kyl mä ihmettelen mix ihmisten on niin kateellisia mun vaimosta mulle……kääk! No mutta kukkiihan se perunakin.

    17 hours ago · Like

    #29509 Ilmoita asiaton viesti
    nN
    Member

    Kyllä sekin kukkii joskus , ainakin kun horsmaa pukkaa?

    #29510 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

    R2D2:

    Arto Länsman

    No eipä toi vaimo ole kummosen näkönen, ei rintoja ollenkaan, peppukin on ku lankku, kyl mä ihmettelen mix ihmisten on niin kateellisia mun vaimosta mulle……kääk! No mutta kukkiihan se perunakin.

    17 hours ago · Like

    Kukaan EI ole sinulle kateellinen vaimostasi, ainakaan tosi mies siis. Miksi olisi kateellinen tekorinnoista ja aurapers***tä + tyhjästä päästä, sivistymättömyydestä, kypsymättömyydestä ja ilkeydestä sekä kaikenlaisesta tekopyhyydestä. – Se kateellisuuskatsantokanta on vain Tunkin omaa psyykkistä peilaamista, malipulointia etc., eikä pidä paikkaansa. Älä anna manipuloida itseäsi.

    Pysy poissa Jollaksesta! Hanki oma elämä! Pärjäät kyllä!

    #29511 Ilmoita asiaton viesti
    seminäätä
    Member

    Tampereen tsaaritar:

    R2D2:

    Arto Länsman

    No eipä toi vaimo ole kummosen näkönen, ei rintoja ollenkaan, peppukin on ku lankku, kyl mä ihmettelen mix ihmisten on niin kateellisia mun vaimosta mulle……kääk! No mutta kukkiihan se perunakin.

    17 hours ago · Like

    Kukaan EI ole sinulle kateellinen vaimostasi, ainakaan tosi mies siis. Miksi olisi kateellinen tekorinnoista ja aurapers***tä + tyhjästä päästä, sivistymättömyydestä, kypsymättömyydestä ja ilkeydestä sekä kaikenlaisesta tekopyhyydestä. – Se kateellisuuskatsantokanta on vain Tunkin omaa psyykkistä peilaamista, malipulointia etc., eikä pidä paikkaansa. Älä anna manipuloida itseäsi.

    Pysy poissa Jollaksesta! Hanki oma elämä! Pärjäät kyllä!

    Tuon kirjottaja oli muuten kviini itse eikä Arbuusi, joka on toivottavasti mahd kaukana Tunkiosta.

    #29512 Ilmoita asiaton viesti
    Podia
    Member

    Käytkö Arto puntilla?

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 576 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.