Home › Forums › Julkkikset › Saana Parviainen
- This topic has 81 replies, 71 voices, and was last updated 12 years, 1 month ago by kotka vaalea.
-
AuthorPosts
-
.Member
Saana sinä saat kovan tuomion siitä, että minä panin pillusi kuvan blogiini, tiedoksi niiille, jotka sinua himovat ja joita ilmoitit taas blogissasi etsiväsi, Kouvolasta, jossa olit keikalla Arto Länsmannin kanssa. Niin kuin edellisenä iltana Mikkelissäkin. Ja sitten vielä aamulla Arto Länsman vastaa sinun puhelimeesi. Miksi ihmeessä pidät aiheellisena ilmoitella blogissasi ja Fasebookissa treffeistäsi ja innostuksestasi uusiin miehiin. Toistaiseksi olemme vielä virallisesti avioliitossa ja sinä käytät minun sukunimeäni. Ja tuo Länsman nyt kyllä on jo maailmanloppu.
ShaemusMember.:
Saana sinä saat kovan tuomion siitä, että minä panin pillusi kuvan blogiini, tiedoksi niiille, jotka sinua himovat ja joita ilmoitit taas blogissasi etsiväsi, Kouvolasta, jossa olit keikalla Arto Länsmannin kanssa. Niin kuin edellisenä iltana Mikkelissäkin. Ja sitten vielä aamulla Arto Länsman vastaa sinun puhelimeesi. Miksi ihmeessä pidät aiheellisena ilmoitella blogissasi ja Fasebookissa treffeistäsi ja innostuksestasi uusiin miehiin. Toistaiseksi olemme vielä virallisesti avioliitossa ja sinä käytät minun sukunimeäni. Ja tuo Länsman nyt kyllä on jo maailmanloppu.
…lasken, että kuinka kauan kestää kun Jussi taas repii pelipaitansa. Jussilla ei taida olla hermoja ja malttia ollenkaan. Aikuinen mies, kannattaisi kuitenkin harkita ennenkuin kunnolla avautuu.
ArtiMemberSaanan pesä on lämmin.
oliskoMemberJussin ja Johannan katkeruus on yhdistävä tekijä. Artsi ja Saana nauttii elämästään sillä aikaa kun nämä kaksi aikansa elänyttä yrittää epätoivoisesti pitää existään kiinni 🙂
tässä siisMembersyy Saanan käytökseen… aika paha. Kun minua inhotti se, että Saana poseerasi omassa blogissaan kengät jaloissa punaisilla lakanoilla kuin huora helvetin hiilloksella, niin Saana vastasi, että kyllä hän saa tehdä niin, eikä se ole väärin myöskään hänen vanhempiensa mielestä. Saana on kertonut jostakin suuresta traumasta lapsuudessaan, joka on johtanut myös hänen yliseksuaalisuuteensa; ja nyt kyllä tämä vanhempien suhtautuminen synnyttää paljon vastenmielisiä mielleyhtymiä
NeuvovaMembertässä siis :
syy Saanan käytökseen… aika paha. Kun minua inhotti se, että Saana poseerasi omassa blogissaan kengät jaloissa punaisilla lakanoilla kuin huora helvetin hiilloksella, niin Saana vastasi, että kyllä hän saa tehdä niin, eikä se ole väärin myöskään hänen vanhempiensa mielestä. Saana on kertonut jostakin suuresta traumasta lapsuudessaan, joka on johtanut myös hänen yliseksuaalisuuteensa; ja nyt kyllä tämä vanhempien suhtautuminen synnyttää paljon vastenmielisiä mielleyhtymiä
Erikoinen vihjaus, joka saa näyttämään Saanan vanhemmat jotenkin syyllisiltä Saanan tilanteeseen. Minkäs ne vanhemmat voi, jos aikuinen tytär rötköttää punaisella lakanalla sängyllään kengät jaloissa. Se on kyllä Jussi, jolla mielikuvitus laukkaa noihin helvetin hiillos-ajatuksiin.
Jussi, sinun pitää jo antaa periksi ja lakata matelemasta Saanan edessä.Tietäjä sollentuunastaMemberNo ei siinä kaun mennyt kun lapinruutana kihlasi upen ja laihan saaban!!!
Hasita home ja syä se!MemberSaanan plöki Myhyyn! Kansa vaatii!
myöhästynytMemberHei olisko kellään tallessa (tai urlia) sitä Parviaisten Tuotannon videota missä saana revittelee haaroväliään ja Jussi vetää setämies äänellä "oi mikä ehana **llu" ? Kovasti kaipaisi 🙂
OperointiMemberSamahomma, sitä ei tahdo millään löytyä!
kateellinen jollaksestaMemberLaiha Saana ja Aerto ovat todella näyttävä pari!!
JesMembermyöhästynyt:
Hei olisko kellään tallessa (tai urlia) sitä Parviaisten Tuotannon videota missä saana revittelee haaroväliään ja Jussi vetää setämies äänellä "oi mikä ehana **llu" ? Kovasti kaipaisi 🙂
Kyllä. Tämä setämies osaisi arvostaa linkkiä myös!
Illufanittaja½!MemberKatselen mielelläni ns "aikuissivuilta" paljonkin illujen kuvia ja täytyy antaa täydet pointsit saanan illulle joka varsin selvästi tulee esille tuossa ko kivassa videossa. Kateeksi käy oikein jussia ja artsia!
k.s.MemberSama kuin otsikko 😀
myöhästynytMemberEn löytänyt kuin kuollutta naurunappulan linkkiä 🙁 Voi tätä elämisen tuskaa :/
-
AuthorPosts
- The forum ‘Julkkikset’ is closed to new topics and replies.