Haluaisin laihtua!

Home Forums Terveys-Hymy Haluaisin laihtua!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #21660 Ilmoita asiaton viesti
    uppo nalle
    Member

    Hei haluaisin laihtua ja mikään ei okein tunnu toimivan, olisiko kellään hyviä vinkkejä ? Olen miettinyt että olisiko laihdutuslääkkeitä apua? Kuulin uudesta laihdutuslääkkeestä Orlistat Sanzosista, onko kukaan kokeillu, toimiiko se ja tuleeko sillä haittavaikutuksia?

    #21661 Ilmoita asiaton viesti
    Rantakroppa
    Member

    terveellisesti ja liiku! Unohda dieetit ja höpöhöpöpillerit!

    #21662 Ilmoita asiaton viesti
    laihtunut
    Member

    Olen kokeillut Orlistat Sandozia, ja toimi! Tämä on samaa tavaraa kuin markkinoilla oleva Alli, mutta halvempi. Sekä tätä saa pienemmässä pakkauskoossa, jos haluaa syödä lyhyen kuurin. Ainahan se tulokset tulee nopeammin, jos liikkuu ja syö terveellisesti, ja ottaa tämän siihen rinnalle avuksi, mutta itse sain pidettyä joulukilot poissa tällä. Ei siis tullut joulukuussa liikuttua, mutta mässäiltyä sitäkin enemmän, ja silti painoa lähtenyt. 🙂 Yleisimmin haittavaikutuksena taitaa kaikissa laihdutuslääkkeissä olla ensimmäisinä päivinä tuo mahan toiminta, mutta se tasaantuu, ja onhan se hyvä saada aineenvaihdunta liikkeelle.

    #21663 Ilmoita asiaton viesti
    Mikkos69
    Member

    Mä taas olen 30 kiloa ylipainoinen. Onko mulla toivoa? En jaksa liikkua mutta mielellään laihtuisin

    #21664 Ilmoita asiaton viesti
    ikilaihduttaja
    Member

    Googlettelin tuota orlistattia ja tosi paljon kyllä löytyy positiivisiia käyttökokemuksia. Pitää kyllä käydä ostamassa ja testata. olen kyllästynyt näihin airbageihin. jos ei lähde tälläkään niin alan säästää rasvaimuun 🙂 paljonkohan tuo tehostaa painon pudotusta?

    #21665 Ilmoita asiaton viesti
    kavitaatiot
    Member

    Tuksulta saa hyviä neuvoja laihdutukseen, kannattaa seurata Johanna Tukiaisen blogia yms. Monta kertaa on Tuksu laihduttanut 10 kg kuukaudessa.

    #21666 Ilmoita asiaton viesti
    Artolappalainen
    Member

    Tuksulle kansalaiskeräys!!!!!

    #21667 Ilmoita asiaton viesti
    lissu
    Member

    Mikkos69:

    Mä taas olen 30 kiloa ylipainoinen. Onko mulla toivoa? En jaksa liikkua mutta mielellään laihtuisin

    Joo, niin mäkin. Mä en halua myöskään lopettaa mässäilyä, mutta kun haluuuun haluuun laihtua.

    Kaverilla on jääsaha ja silläkin on ehkä vähän ylipainoa, 163cm ja 123kg. Aateltiin sahata läskit pois tai mennä gravitaatsioon ku tussukin on menny ja sillä ainakin on monta kertaa lähtenyt yht. ainakin sata kiloo veke.

    #21668 Ilmoita asiaton viesti
    ikiliikkuja81
    Member

    te jotka olette tuota orlistat sandozia kokeilleet, onko se miten toiminut? onko ollut mitään sivuvaikutuksia? tuosta allista olen lukenut aika paljon negatiivisia arvosteluja, mutta orlistat taas vaikuttaisi olevan hyvempi tuote ainakin mitä sivuvaikutuksiin tulee? Tai kaipa nuo on niin yksilökohtaisia että hankala sanoa. Ainakin se on edullisempi kuin alli, niin voisin kyllä kokeeksi ostaakin. ei ole paha hinta jos vähän laittaisi vauhtia tähän laihdutustouhuun :))

    #21669 Ilmoita asiaton viesti
    labrarotta
    Member

    Minulla alkoi kasvaa karvaa selkään ja ääni madaltui. Aina pari tuntia lääkkeen oton jälkeen näin kaiken kahtena, mutta se meni ohi kun oksentelin lopun päivää. Akne puhkesi mutta olen saanut kiloja jo lähtemään 1.5 kg kahden kuukauden aikana !

    #21670 Ilmoita asiaton viesti
    Kokemusta on
    Member

    Mikkos69:

    Mä taas olen 30 kiloa ylipainoinen. Onko mulla toivoa? En jaksa liikkua mutta mielellään laihtuisin

    Mulla oli tuossa pari vuotta takaperin 60kg ylipainoa ja silloinkin pystyin vielä liikkumaan.. Joten en ihan ymmärrä miten voit olla niin huonokuntoinen ettet 30kg ylipainon kanssa pysty liikkumaan. Uskoisin ennemmin että pystyt, mutta laiskottaa etkä halua tai ajatus siitä että pitäis mennä salille hävettää. Mutta kyllä ne jalat jotenkin sinne kauppaan vie. Kokemusta on..

    Minä tosiaan laihdutin 42kg vuodessa ja sitten tuli ajateltua että nyt olen oppinut tavoille ja aloin taas ns elämään.. Sitten 8kk tuli takaisin puolet tuosta menettäneestä painostani :O Nyt olen yrittänyt kovasti saada tuota 20kg taas pois ja myös päästä vihdoin sinne tavoite painooni.. Ja vaikka olen päässyt siitä häpeästä ja "minä en liiku" mentaliteetista yli ja käyn salilla säännöllisesti, niin rakkauteni ruokaan jatkuu edelleen.. Joten olen ajatellut ottaa tuon orlistatin tähän kaikkeen mukaan.. Katsotaan toimiiko.

    Mutta onnea teille kaikille laihduttajille TIEDÄN ettei se ole helppoa ja vaikka se itse laihtuminen joskus onkin, niin se painon pois pitäminen on se kaikkein vaikeain osuus 😉

    #21671 Ilmoita asiaton viesti
    Veijo Puustinen
    Member

    "Mutta onnea teille kaikille laihduttajille TIEDÄN ettei se ole helppoa ja vaikka se itse laihtuminen joskus onkin, niin se painon pois pitäminen on se kaikkein vaikeain osuus 😉 "

    Olet aivan oikeassa siinä ett painon pitäminen on vaikeaa kun on laihdutettu "syö vähemmän, juokse enemmän" nääntymiskuureilla. Ne johtaa melkein 100% jojoiluun. Kukaan ei jaksa olla nälissään koko ikäänsä. Kun sellaisen kuurin jälkeen palaa "elämään" niin kilot tulee takaisin plus muutama extrakilo bonuksena.

    Tarvitaan elämäntavan muutos (pysyvä). Siihen kuuluu hyvä, luonnollinen ja terveellinen ravinto joka antaa kehosi hoitaa painonhallinnan. Ja tietenkin riittävä määrä liikuntaa.

    http://lchf3356.blogit.fi/pieni-yhteenveto-laihduttajalle/

    #394341 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija481627
    Participant

    Liikunta yhdistettynä ruokavalioon on paras keino laihtua

    #394342 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija481627
    Participant

    Voi olla viisasta vilkaista esim. täältä jokin hyvä ohjelma laihdutuksen ohella tehtäväksi. Laihduttaessa voi kadota samalla lihasmassaa ja aktiivinen kuntosaliharjoittelu ehkäisee sitä.

    Itselläkin parhaillaan laihduttelut meneillään mutta en ole kyllä kuntosalille jaksanut 😀 Jos sitä vuoden vaihteen jälkeen taas sitten aloittaisi. Aiemmat uuden vuoden lupaukset tullut vaihtelevasti pidettyä, mutta tämä voisi kuulua niihin mitkä pidän.

     

     

    #394343 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija481627
    Participant

    Perunalaatikkoa sitten joulupöytään hyvällä omallatunnolla

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.