GERONIMA KAMMOTTAVAA

Home Forums Julkkikset GERONIMA KAMMOTTAVAA

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 83 total)
  • Author
    Posts
  • #31346 Ilmoita asiaton viesti
    menkää mummot
    Member

    MIta siitä jos , meidän Gero on suosittu nainen eikä mikään ruipelo.

    Nam minä ainakin pidän hänestä.!

    #31347 Ilmoita asiaton viesti
    ##
    Member

    menkää mummot:

    MIta siitä jos , meidän Gero on suosittu nainen eikä mikään ruipelo.

    Nam minä ainakin pidän hänestä.!

    Siitä vaan kun pistät poskeesi vaan, nam ? Äläkä unohda niitä Mynthoneita.

    #31348 Ilmoita asiaton viesti
    hölökyn
    Member

    Onhan se helppoa olla silee Jylhän Tiinan myrkkypiikeillä. Minä kannan ylpeästi ryppyni ja uskallan olla ikäiseni näköinen toisin kuin Geronima.

    #31349 Ilmoita asiaton viesti
    en ole kateellinen
    Member

    Minä haluaisin myös silotella kasvojani ruiskeilla. Olisin valmis mihin tahansa, mutta ei ole rahaa, kun on velkaa ja neljä lasta. Kummallakaan ei ole mitenkään hyvä palkka. Miehelläni eikä minulla. Onneksi kelpaan perheelleni ryppyineni, mutta olisihan se mukava saada piristystä kasvoihin. Nuo ruiskehinnat ovat vain meikääläisen ulottumattomissa.

    #31350 Ilmoita asiaton viesti
    vesi vanhin voitehista
    Member

    en ole kateellinen:

    Minä haluaisin myös silotella kasvojani ruiskeilla. Olisin valmis mihin tahansa, mutta ei ole rahaa, kun on velkaa ja neljä lasta. Kummallakaan ei ole mitenkään hyvä palkka. Miehelläni eikä minulla. Onneksi kelpaan perheelleni ryppyineni, mutta olisihan se mukava saada piristystä kasvoihin. Nuo ruiskehinnat ovat vain meikääläisen ulottumattomissa.

    Älä nyt ainakaan enää lisää kersoja tee. Tulee sekin kalliiksi.

    #31351 Ilmoita asiaton viesti
    alas kertoo
    Member

    NO niin muistakkin kertoa kuten lupasit seuraavassa blogissa mitä myrkkyjä laitettiin ja vieläkö suu liikkuu "Kauneushoitojen" jälkeen!

    #31352 Ilmoita asiaton viesti
    Vanhaa blogia kaivelemassa
    Member

    Ja siellä sanotaan näin:

    "Ostin juuri uuden hameen ja koko 38 oli sopiva."

    Kirsikka ei ole mielestäni liian lihava.

    Mutta miksi ihmeessä näiden "kurvikkaampien" "julkkis-" "kaunottarien" täytyy aina valehdella vaatekokonsa?? 38! Yah right!

    Vai onko tekstiileihin sujuttautuminen samaa lajia kuin Tukiaisen vaatekaapilla. Stretch-neuloshametta päälle ja appajee kun on vyötärö solakka.

    #31353 Ilmoita asiaton viesti
    yllättynyt kun näin mutta jotain rajaa
    Member

    Kyllä sillä on se vyötärö nykyään hyvinkin kokoa 38, kuten sanoo mutta tissit on sitten kokoa 55. Epäsuhteisen näköinen ja luonnoton.

    #31354 Ilmoita asiaton viesti
    yllätyin kun näin mutta silti hei haloo
    Member

    Kyllä sillä on se vyötärö nykyään hyvinkin kokoa 38, kuten sanoo mutta tissit on sitten kokoa 55. Epäsuhteisen näköinen ja luonnoton.

    #31355 Ilmoita asiaton viesti
    Lauri
    Member

    Geronima on juuri sopivan kokoinen ja hyvän tapainen. Ihana Nainen.

    #31356 Ilmoita asiaton viesti
    Onneksi kommentoijilla on järkeä päässä
    Member

    Ketä kiinnostaa joku strippari perverssi, joka paneskelee pikkupoikia? Miksi Geronimasta kirjoitetaan siis toimittajat vaan hyvää joka paikassa? Ootteko huomanneet? Ei ikinä mitään v*ttumaista paskaa kuten muusta pellejoukosta, kuten Tuksut hennat ja Martinat?

    #31357 Ilmoita asiaton viesti
    Kiinnostaa kiinnostaa
    Member

    Älyä kunnioitetaan. Siksi.

    #31358 Ilmoita asiaton viesti
    Mamaris
    Member

    Kaksi asiaa harmittaa. Se, etten ole vieläkkään nähny tämän ihanan Joelin kuvaa ja se, etten tiiä missä voisin kuulla hittisinkun "Nuoren miehen rakkaudesta".

    #31359 Ilmoita asiaton viesti
    G-mies
    Member
    #31360 Ilmoita asiaton viesti
    Korjailematonta laulua
    Member

    G-mies:

    http://download.mtv3.fi/album/Geronima/Nuoren_Miehen_Rakkaudesta/29377C1C-39D8-4A08-9AD3-0EF430A74421/

    G blogissaan:

    Eräs säveltäjä tekee ja on tehnyt musiikkia parin ”julkkismimmin” kanssa, mutta haluaisi ehdottomasti tehdä minunkin kanssani yhteistyötä. Hän on omien sanojensa mukaan ihastunut ääneeni ja minun kanssani olisi helppo työskennellä, koska lauluani ei tarvitsisi ” korjailla”.

    …minun kanssani olisi helppo työskennellä, koska lauluani ei tarvitsisi ” korjailla”.

    …lauluani ei tarvitsisi ” korjailla”

    …ei tarvitsisi ” korjailla”

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.