Home › Forums › Julkkikset › Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! › Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!
”Mennyt vuosi meni sukkelaan. Onneksi sain olla terveenä yhtä mahatautia lukuun ottamatta. Vähällä pääsin ja iso kiitos siitä yläkertaan. Olen myös rukoillut perheeni, läheisteni ja ystävieni puolesta unohtamatta tätä koko maapalloa ja sen ihmisiä.”
Mitä hittoa mä juuri luin? Tuo akka ei ole koko vuonna tehnyt muuta kuin valittanut, milloin on iskenyt nuha, milloin on roska silmässä ja mahavaivojaan valitellut vähän väliä. Savon tapatyöttömän blogit ovat päinvastaisia fb-kommenttien kanssa. Siskoaan mollaa jatkuvasti, syyttää heikon ihmisen rahastamisesta huuhaa-jutuilla ja noissa blogeissa ollaan niin sydämellisiä että häijyä tekee. Itseään täynnä oleva ikääntynyt marisija, jonka päivät kuluu peilin edessä harjoitellen naamailmeitä seuraavaan selfieen. Miten joku voikin tykätä omasta turvonneesta naamastaan. Projekteja pukkaa ja taas jatketaan ”opiskelua” ja itsekehua, siinä sitä on projektia koko vuodelle. Uusi työttömille suunnattu aktiivimalli taisi pistää vauhtia monitoiminaiseen, Eipä sitä tiedä vaikka joutuis oikeisiin töihin. Olis mielenkiintoista tietää, milloin Tuide on suunnitellut aloittavansa työuran, vielä kun ei ole ehtinyt hankkia itselleen kunnon koulutusta miltään alalta. Joku vanha LKV-tutkinto on aikoja päiviä vanhentunut, eikä työvuosia eli kokemusta ole kertynyt millään alalla. Pianhan se alkaa vanhuuseläke kilahtaa tilille. Olis ihan kohtuullista, että olisi itse osallistunut sen kartuttamiseen, mutta mitäs sillä väliä on, kun toiset ahkerat maksaa hänenkin eläkemaksut. P.S. Mua on ihmetyttänyt ne Tuiden jakamat laihdutusohjeet, miksi jaella sellaisia, kun niistä ei ole ollut hänelle itselleen ainakaan hyötyä. Kuvista päätellen, tuo kesämekon hihojen saumat on kovilla, koska allit pursuaa ihan reippaasti. No, setämiehet tykkää tuollaisista pullukkatytöistä.