Reply To: Harri Veijonen, profeetta

Home Forums Julkkikset Harri Veijonen, profeetta Reply To: Harri Veijonen, profeetta

#156486 Ilmoita asiaton viesti
Veijonen
Participant

VASTUSTAJIA VAIVAKSI ASTIOlen 40 vuotta julistanut Jumalan kutsusta oikeata lopun profetiaa ”rauha ylösottoineen tulee”. Tehtäväni on pakottaa ihmisiä Karitsan häihin sanomalla viimeiset tapahtumat etukäteen. Olen aivan ylivoimainen profeetta jo totuuden pitkän julistusajankin ansiosta. Eihän kenellekään muulle näytä vieläkään olevan selvää Antikristuksen tulo ja ilmestyminen.

Rasitukseksi saakka on tullut uskovaisia vastustajia, jotka eivät ole edenneet lopun profetian ymmärtämisessä pätkänkään vertaa. Olen mieleltäni aika herkkä kuten profeetat yleensäkin ja kestämään loputonta vastustusta. Niinpä en enää jaksa väitellä aiheesta vaan tyydyn vain sivuillani esittämään toteutuvan totuuden. Kiitos teille monille, jotka käytte ahkerasti lukemassa sivuiltani viimeisen sanani, joka lienee edelleenkin maailman tarkinta tietoa tulevista tärkeistä asioista. Alan kyllästyä myös noihin Niilo Paasivirtalaisiin sepustuksiin, joissa muistutetaan vuosikymmeniä vanhoista ajankohtien erehdyksistäni. On varsin tavallista, että profetioissa tapahtuma yleensä toteutuu, mutta ajankohtaa ennustetaan liian aikaiseksi. Kunpa joskus edes mainitsisivat siitä, miten hyvin olen ennaltatiennyt kuten nyt päivälleen tapahtumat maassa ja taivaalla 2,5 vuotta 911:n jälkeen. http://wwnet.fi/users/veijone/

UUTUUS: Harri Veijonen: LOPUN AJAN ALMANAKKA. Ennaltatiedetyt tapahtumat ajankohtineen.
Tarjoushinta 5 euroa kuluineen laskuun. harriveijonen@yahoo.com