Reply To: Harri Veijonen, profeetta

Home Forums Julkkikset Harri Veijonen, profeetta Reply To: Harri Veijonen, profeetta

#160857 Ilmoita asiaton viesti
Veijonen
Participant

HARRI VEIJOSEN SYNTYMÄPÄIVÄ

Alkaa pikku hiljaa kertyä vuosia niin paljon, ettei oikein tohdi kertoakaan. Mutta 8. tammikuuta 2019 vuosia tulee täyteen 64. Muistan, että alakoulun opettajani Tyyne Vauhkonen oli 64, kun olin toisella luokalla Tammelan kansakoulussa. Muistan, että The Beatles lauloi kappaleen ”Kun olen 64”. Se tuntui niin kaukaiselta nuoruudessa, mutta niin vain nopean tuntuisesti tultiin tähän ikään.ÄLKÄÄ EKSYKÖ: EIVÄT VALEHTELIJAT JA HUIJARIT PÄÄSE YLÖSOTTOON

Usein sanotaan, että usko riittää. Raamattu kuitenkin julistaa, että ”tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi” (Markus 1:15). Tämä koskee jokaista, joka mielii ylösottoon päästä. Sanotaan vielä, että uskovissa löytyy puolet viisaita ja puolet tyhmiä. Tyhmät eivät pääse ylösottoon, vaikka tietävät minä ”yönä” (Matteus 25:6. Lyhyt ajanjakso sanottaessa ”rauha ja turvallisuus”) Ylkä tulee! Efesolaiskirje 5:15: ”Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat”.

When I´m 64. Kun olen 64. No nyt olen. 42 vuotta olen ollut uskossa ja vaeltanut vaihtelevalla menestyksellä. Viime aikoina ainakin ilman tietoista syntiä. 28 kirjaa on tullut julkaistua. 23 vuotta olen julkaissut päivittäisiä kristillisiä profeetalliasia uutisiani. Niitäkin vaihtelevalla menestyksellä, mutta pääasiassa kuitenkin varsin hyvin niin sisällöllisesti kuin saavuttamani suosion, lukijamääränkin suhteen. Nykyisin vaan tällaiset blogisivustot eivät ole kovin muodissa vaan ihmiset keskustelevat erilaisilla somesivustoilla. Minä en juuri keskustele vaan julistan väärentämätöntä lopun profetiaa, jotta viimeisetkin tulisivat ensimmäisiksi, koska olen kertonut viimeisen merkin ”rauha ylösottoineen tulee”.

KIITOS LAHJASTA

Te jotka säännöllisesti käytte lukemassa uutissivustoani annatte siinä samalla parhaimman syntymäpäivälahjan minulle. En ole varakas ja olen valmis myös rahalahjoituksiin, mutten ala kerjätä. Jos valerauhaan ylösottoineen on vain reilut kaksi vuotta, selviän juuri ja juuri taloudellisesti. Herra on pitänyt tähän saakka kaikilta osin huolen, ja siihen uskon vihon viimeisetkin kuukaudet. Pyydän kaikkia vakavasti valmistautumaan ylösottoon ja niin että siihen myös pääsette. Teidän, 64-vuotias Harri Veijonen. http://wwnet.fi/users/veijone/.