Home › Forums › Julkkikset › Jasmin Mäntylä › Reply To: Jasmin Mäntylä
Huhhuh, suomalaiskaunotar paljastaa: 15-vuotiaana salasuhde varattuun opettajaansa!
Viihdeuutiset 27.10.2016 12:30
Kohukaunotar Jasmin Mäntylä on viime aikoina ollut otsikoissa miessuhteidensa vuoksi. Sama kaava jatkuu, sillä Jasmin kirjoittaa tuoreessa blogipostauksessaan salasuhteestaan yläasteen opettajaansa.
Jasminin koululaisena deittailema opettaja oli naimisissa ja perheellinen. Suhde alkoi yläasteen viimeisenä vuonna, jolloin Jasmin oli 15-vuotias.
Teini-ikäisenä ja koulumiljöössä kaikki tuollainen tuntui todella jännittävältä. Salaiset katseet ja se, kun kuulet sen kiinnostuksesi kohteen tuntevan samoin sinua kohtaan. Kun sinut pyydetään välitunnilla juttelemaan kokeesta tms. kahden kesken sen tietyn opettajan luokkahuoneeseen. Niin… Jännittävää, mutta samalla tyhmää ja väärin. Viimeisen yläastevuoteni aikana kirjoitimme toisillemme kirjeitä (hän lähetti ne kotiosoitteeseeni ja minä koulullemme, hänellä kun oli kotona vaimo sekä lapsi) ja tapailimme salaa koulupäivien lomassa. Eräällä välitunnilla sain häneltä kultaisen rannekorun ja minä olin tietysti täysin myyty siitä eleestä.
Jasminin ja hänen opettajansa suhde jatkui jonkin aikaa vielä sen jälkeenkin, kun Jasmin oli päässyt yläasteelta.
Tapasimme toisiamme jossain luontopoluilla ja meillä, kun olin yksin kotona. Jonkin ajan kuluttua suhde sekä ihastuminen vain hiipuivat pois.
Asian vakavuuden vuoksi Jasmin painottaa myös, että hän ymmärtää suhteen nurjan puolen.
Kuten jo tämän postauksen alussa totesin, en ole miettinyt koko asiaa paljoa, enkä vieläkään syytä siitä ketään. Mutta toki tiedän suhteemme olleen väärin, olinhan silloin vasta 15-vuotias. Tein mallintöitä sekä näytin ja vaikutin vanhemmalta, mutta totuus on se, että olin alaikäinen ja hän oli opettajani.
Ymmärrän hyvin sen, että aikuisena ihmisenä hänen olisi pitänyt tietää, mitä saa tehdä ja mitä ei. Minua sen sijaan kaikki se jännitys vain kiehtoi, samoin kuin pelko ja jopa vaarantunne siitä, jos olisimmekin jääneet kiinni.