Reply To: Jasmin Mäntylä

Home Forums Julkkikset Jasmin Mäntylä Reply To: Jasmin Mäntylä

#75785 Ilmoita asiaton viesti
Jazzu
Participant

Kohukaunotar Jasmin Mäntylä rakastui: Suhdekuvioni vaikuttavat omituisilta myös itselleni!
Viihdeuutiset 23.11.2016 20:26

KohukaunotarJasmin Mäntylä on syksystä asti viihtynyt uuden australialaisrakkaansa kanssa, jonka henkilöllisyys on vielä salaisuus.

– Hän on 43-vuotias, työskentelee kaivosalalla ja on kotoisin Darwinista Pohjois-Australiasta, Jasmin kertoi kuitenkin Seiskalle lokakuussa.

Tuoreessablogipostauksessaan Jasmin jatkaa kumppaninsa ylistämistä. Tällä kertaa kaunotar käyttää myös voimakkaita sanoja, kuten ”rakkaus” ja ”rakastan”, joista voisi päätellä pariskunnan suhteen olevan jo vakaalla pohjalla.

En ole nyt tavannut ketään uutta, mutta kyllä, olen rakastunut ja rakastan. Joskus asioiden vain pitää vaikeutua ennen kuin ne voivat selkiytyä jälleen. Ja monesti juurikin ne vaikeudet osoittavat sen, mitä oikeasti haluaa ja kenestä oikeasti välittää. Näin on tapahtunut ainakin minun kohdallani, onneksi.

”Uskon rakkauteen”

Jasminin suhdekuviot ovat olleet tänä vuonna ahkerasti tapetilla, sillä viime vuoden lopulla Jasmin erosi aviomiehestäänDenniksestä, rakastui australialaiseenRichardiin, erosi tästä muutamien kuukausien jälkeen – ja nyt nainen on rakastunut uuteen aussikomistukseen. Jasmin tunnustaa, että hän ymmärtää, minkä vuoksi hänen suhdekuvionsa saattavat näyttää ulkopuolisille erikoisilta.

Monesti ne ovat vaikuttaneet ihan yhtä omituisilta myös minulle itselleni. Muutaman asian tiedän kuitenkin satavarmasti, omalla kohdallani ainakin. Uskon rakkauteen ja uskon myös rakkauteen ensisilmäyksellä – itsekin kerran sen kokeneena. Ihmisen kuuluu aina kuunnella sydäntään ja uskoa kohtaloon. Monesti sitä tajuaa asiat ja syyt tiettyihin juttuihin vasta jälkikäteen – mikään ei tapahdu tarkoituksetta.”

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kohukaunotar-Jasmin-Mantyla-rakastui-Suhdekuvioni-vaikuttavat-omituisilta-myos-itselleni/1117097