Home › Forums › Julkkikset › Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! › Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!
Tuija Järvisen julkinen miehenhakuilmoitus!
Etsin älykästä miestä!Ajattelin laittaa tälläisen julkisen miehenhakuilmon. En tiedä, onko kukaan bloggari tehnyt tätä aiemmin, mutta minä olen nyt ainakin yksi tien raivaajista. Yksi läheiseni (nainen) tapasi aikoinaan vain pääosin renttuja ja luusereita, eikä hyvää miestä sitten tahtonut millään osua kohdalle.Sitten eräänä päivänä hän laittoi miehenhakuilmon paikallislehteen ja sieltä heti tärppäsi. Keski-iässä oleva nainen sai, kun saikinrehellisen, kiltin ja varakkaan miehen itselleen. Laittaa ruokaa, hellii ja vie ulkomaille. Nyt ajattelin kokeilla, kävisikö minullayhtä hyvä flaksi. Mitään ei ole ainakaan minulla menetettävää ,kun miestä ei nyt näköpiirissä ole. Yhtä tapailin, mutta hän osoittautui lopulta epäluotettavaksi rentuksi ja naistennaurattajaksi selkäni takana.AIKUINEN NAINEN ETSII ELÄMÄNSÄ SIELUNKUMPPANIAMillaista miestä sitten etsin? Tärkeät pointit ovat: ehdoton rehellisyys minua ja häntä itseään kohtaan, avoimuus, huumorintaju,sosiaalisuus ja ÄLYKKYYS. Tästä viimeisestä en tingi yhtään. Ihana keskustella ihmisen kanssa, joka tietää globaalistikin eri asioista,eikä elä missään pienissä nyhveröpiireissä. Tuleva mieheni voisi olla esim. yrittäjä tai miksei musiikkipiireistäkin tai näyttelijä,menestyvä hänen tulee olla jokatapauksessa. Luuserit älköön vaivautuko tai koulukiusatut! Sorry. Hakemuksia otetaan toistaiseksivastaan ( osittain huumorilla, mutta tosissaan). Mies voi olla mistä vain (kotimaa Suomi), kunhan ei Pöljältä, heh. Huumoria!ILMOITUS POHJOIS-SAVON LEHDESSÄItse asiassa laitoin jo Pohjois-Savon lehteen ilmoituksen yli viikko sitten ja vastauksia on tullut jo 28 kappaletta! Aion käydä neerittäin tarkasti läpi ja valita vain ne parhaalle kuulostavat ja tuntuvat vaihtoehdot. Tarkoitus on tavata sitten mahdollisetmiesehdokkaat Kuopiossa ja päiväsaikaan. Varmuuden vuoksi siksi, koska aina joukossa voi olla joku psykopaatti, pelleilijä tai vainmaksullista seuraa hakeva mies. Yksi maksullista seuraa suoraan hakeva mies siellä jo ainakin oli.EN AIO TEHDÄ DEMI MOOREJATeen samalla tutkimusta asiassa. Miesten nimiä en mainitse ym., koska se ei ole oikein ja hakijat tuskin ovat julkkiksia ennestään.Julkisuus ei kylläkään ole este asialle! Miehen tulisi olla mielellään vähintään 40-vuotias. En aio tehdä Demi Mooreja .heh. Se ei haittaa kuitenkaan, vaikka mies on jonkin verran nuorempi. Yleensä mieheni ovat olleet järestään minua nuorempia, ei sillä. Innolla odotan, mitä tuleman pitää.Täytyyhän tähän harmaaseen syksyyn jotain piristettä ja jännitystä itselleen keksiä, ja toki romanssi, kiihkeäkin on todellakin tervetullut! Minun uusi meili-osoite näkyy sivullani: http://www.tuijajarvinen.com. VAROITUS: Pyydän, ettette tee mitään herjaavaa tai uhkaavaa, koska ne kiikutan suoraan poliisille. Varmaan tämäkin ilmoitus saa todennäköisesti joitakin pelleilijöitä ja kiusaajia liikkeelle.MARILYN MONROE: THE LAST SITTINGKatsoin noin viikko sitten Yle Teemalta Marilyn Monroesta tehdyn dokumentin. Harmitti vietävästi, kun en osannut ranskaa. Kävin15.11.2006 Kuopiossa katsomassa Marilyn Monroen The Last Sitting valokuvausnäyttelyn. Valokuvat on ottanut Bert Stern kesäkuussa 1962, 6 viikkoa ennen Marilynin kuolemaa. Kuvaussessio kesti aikoinaan 3 päivää ja jo toisena kuvauspäivänä valokuvaaja Bert Stern huomasi Marilynin vakavat ongelmat.OMISTAN MARILYNIN VIIMEISET VALOKUVAT -KIRJANYstäväni osti minulle silloin aikoinaan tulevan syntymäpäiväni kunniaksi valokuvausnäyttelystä The Last Sitting -kirjan, jossa ontekstitys ja valokuvia tästä Marilynin viimeisestä kuvaussessiosta. Kirjassa on julkaistu myös valokuvia, joita Marilyn ei aikoinaan edeshyväksynyt. Näiden kuvien päälle hän piirsi räikeän punaisella huulipunallaan poikittaisen ristin tai rikkoi negatiivin hiuspinnillä.Siinä kuvia katsellessani tuli mieleen ihan oikea risti (esim. hautausmaalla). Ihan kuin hän olisi ennakoinut tulevan kuolemansajotenkin .en tiedä. Ymmärrän tekstin kuta kuinkin, vaikka se on saksaksi. Kirjoitin aikoinaan nimittäin saksan kielen. Osaanenglantia, ruotsia, saksaa ja auttavasti espanjaa. Olin aikoinani kiinteistönvälittäjänä Espanjassa kesäaikaan.MARILYN HOIKEMPI KUIN KOSKAANKuvissa Marilyn on hoikempi kuin koskaan. Normaali hänen kokonsa oli ollut 44 (muodoiltaan rintava ja persevä, kuten Savossa sanotaan). Hän oli ollut nimittäin sappileikkauksessa vähän ennen kuvauksia ja pitkä arpikin näkyy alastonkuvissa, oikealla puolella kyljessä.Muutama kuva on todella kiehtova, eivät kaikki mielestäni. Sen minkä huomasin kuvista välittömästi oli se, että Marilynin silmissä ei ollut enää sitä paloa, mitä aiemmin oli ollut. Elämän palo, jano ja hehku olivat sammuneet hänen silmistään vain 36-vuotiaana. Joka tapauksessa olen hänen elinikäinen faninsa. Hän saavutti paljon (Wikipedia) ja oli loistava komedienne. Suosittelen Piukat Paikat -elokuvaa .sitä katsoessa saa todellakin nauraa! Se on mielestäni yksi maailman parhaita komediaelokuvia. Rauha aikoinaan maailman kauneimman naisen sielulle, lepää rauhassa Marilyn.Halit!