Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

Home Forums Julkkikset Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

#85604 Ilmoita asiaton viesti
Vempee
Participant

Uusi nettisivustoni on perustettu!
Tervetuloa seuraamaan uutta nettisivustoani Uudelle Vuodelle 2017!

Olen Tuija Järvinen ja asun tällä hetkellä Kuopiossa, Savon piäkaapunnissa, kuten se täällä savon murteella sanotaan. Olen nk.”monitoiminainen” ja oman polkuni kulkija.

Tämä uusi nettisivustoni käsittelee tulevaisuudessa pääasiassa kauneuteen-, terveyteen- ja hyvinvointiin liittyviä asioita sekä uutisia. Lisäksi mukana saattaa olla rakastamaani kulttuuria sekä viihdettä niin kotimaasta kuin ulkomailtakin. Minulla on pitkäaikaista työkokemusta vuosieni varrelta niin kauneuden, muodin, kulttuurin, median kuin viihteenkin parista. Käyntikorttini kertoo koulutus- ja työtaustastani yksityiskohtaisemmin: http://www.tuijajarvinen.com

Olen kirjoittanut aiemmin valtakunnallista blogia muutamia vuosia sitten. Tällä hetkellä minulla on lisäksi oma henkilökohtainen blogini: tuibir.blogspot.fi, joten lämpimästi tervetuloa myös tutustumaan ja lukemaan myös sitä. Henkilökohtaisessa blogissani kerron lähinnä omaan elämääni liittyvistä ja/tai minua kiinnostavista aiheista.

Toivon Sinun viihtyvän sivustojeni parissa!

Terveyttä, kauneutta ja hyvinvointia vuodellesi 2017 – KAUNIS NAINEN!

Mottoni: Jokainen luojan luoma nainen on kaunis omalla ainutlaatuisella tavallaan.

Haliterveisin:

Tuija Järvinen