Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

Home Forums Julkkikset Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

#87573 Ilmoita asiaton viesti
Vempee
Participant

Uusi postaus tuibir-blogiini! KUINKA PIDÄN KILONI KURISSA?

Lunta ja pakkasta riittää :)Kävin juuri Puijonmäellä kävelemässä. Oli todella hieno ja aurinkoinen ilma.

Aloitin muutama vuosi sitten kuntoremontin ja laitoin elämäntapani uusiin puihin. Tilasin personal trainerin laatiman kuntosaliohjelman tavoitteilleni sekä yksilöidyn ruokavalion. Tulokset alkoivat näkyä jo parissa kuukaudessa. Vaatekoko pieneni ja kunto koheni.

KROPPA MUUTTAA MUOTOAAN!Nyt, kun  olen käynyt kuntosalilla jo melkein 4 vuotta, niin kroppani on muuttunut. Peffaan on tullut poweria sekä reisiini. Rintakehä on myös saanut lisää mittaa lihasten kasvaessa. Osasta vaatteita on ollut pakko luopua, koska joidenkin housujen lahkeet, puseroiden ja takkien hihat ovat tulleet liian kapeiksi hauisten kohdalta. Olenkin leikillisesti sanonut, että minä olen kohta kuin naispuolinen portsari konsanaan :)Nyttemmin olen pudottanut hiukan kiloja pienemmiksi, koska en halua, että lihasmassa kasvaa enää yhtään. Haluan lähinnä pysyä kiinteänä.Ruokavalion suhteen pyrin olemaan arkisin suht´ tiukka, mutta pidän yhden reilun ”herkkupäivän” viikossa, se salllittakoon!Pysyy samalla mielekkyys kuntoilussa ja elämässä.

Mukavaa mieltä ja kuntoilua viikkoosi!Haliterkuin:tuija