Home › Forums › Julkkikset › Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! › Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!
Kuka tunnustaa tunnustaa kadehtivansa Tuidea? Eikö tuo ressukka keksi mitään uutta.
T.J. on selkeästi saanut vaikutteita itseltään Tuksulta. Aiemmin oli usko ja nyt kateus. Tuijan kohdallakin on kysyttävä, mistä ollaan kateellisia, kauneudesta ja menestyksestä? Mun mittapuun mukaan Tuija on kaukana menestyneestä ihmisestä. Työtön, vailla kunnon ammattia, jonka päivät kuluu oman turvonneen naaman kuvaamiseen, jotta setämiehiltä irtoais muutama kohteliaisuus. Kait se on kadehdittavaa.
Tuija Järvinen
12 t ·
Minulta kysyttiin tänään olenko kokenut kiusaamista. Voin vastata, että ihan näihin päiviin saakka. Minua on kiusattu tavalla jos toisella ala-asteelta lähtien. Maailma on. Minulla on lisäksi elämässäni valheita levittävä häirikkö. ollut jo vuosia.
Tuija Järvinen Sanallista, valheita, ulkonäön haukkumista ym…
Helmi xxxxxxxViitanen Voimia ja tsemppiä Tuija ❤️?
Leo xxxxxxx sitä on
Arja xxxxxxxx No, huh!
Taina xxxxxx Tuija , kauniilla naisilla on ollut kautta aikojen kadehtivia ihmisiä elämässä.Ihmisiä jotka kokevat itsensä huonoiksi ja rumiksi.Helppo kohde purkaa omaa huonoa oloa on menestyvä ,kaunis nainen.