Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

Home Forums Julkkikset Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

#98904 Ilmoita asiaton viesti
Vempee
Participant

Unohduksiin jäänyt Tuija Järvisen äitienpäiväblogi.

KAUNISTA TULEVAA ÄITIENPÄIVÄÄ!!!

Kevättervehdys rakas lukija!Toivotan Sinulle iloisen kevättervehdyksen, en keväistä, sillä täällä Pohjois-Savossa se ei sitä vielä ole. On yöpakkasia. Päivisin on vain muutama aste lämmintä ja tuulee koleasti. Kallavesi on myös edelleen monin paikoin jään peitossa.Olin talven aikaan pariin otteeseen flunssan kourissa ja ne kestivät viikkoja yskineen. Ajattelin jo, etteivät ne mene ollenkaan ohitse. Terveenä olen ollut nyt parisen viikkoa ja vihdoinkin pääsin kuntosalille. Toki olen ulkoillut (muutaman kerran luistelinkin) sään salliessa. Sateella en mene ulos, koska pelkään flunssan jälleen ”tarttuvan” liepeisiini…..Kesästä on vaikea sanoa, millainen siitä muodostuu. Otin kuitenkin tietoisen riskin ja tilasin yhden uuden pitkän kesämekon. Se on tummansininen ja alareunassa on kukkakuvioita. Toivottavasti sitä voi pitää jossain tilaisuudessa. Tiedä vaikka laittaisin mielenosoituksellisesti sen päälle äitienpäivänä, satoi sitä räntää tai ei. Olen nimittäin menossa äitienpäiväkutsuille.Hiukseni ovat kasvaa rehottaneet kokonaisen vuoden ja olleet ilman värjäystä, joten nyt olisi korkea aika tarttua toimeen niidenkin suhteen. Leikkausta ja muutamia raitoja. Oma punaisenruskea väri on jo vallannut lähes koko hiuspehkon…..Pitänee varata aika lähiaikoina kampaajalle,  voi sitä raukkaa….mikä työ on hänellä edessä….hah.  Kevään ja kesän tullessa pitää uudistua itsekin. Tekee hyvää itsetunnolle ja mielelle.Eipä tässä lukijani muuta kuin kaikkea hyvää viikonlopulle! Pidä huolta itsestäsi ja lähimmäisistäsi. Perhe ja ystävät ovat tärkeintä maailmassa. Sitten tulee kaikki muu. Joskus on hyvä oikeasti mennä vaikka luontoon ja miettiä elämää ja sitä, mikä on elämäsi tarkoitus. Ei se voi olla pelkästään TYÖ, kyllä siihen kuuluu muutakin.Olen monesti ajatellut, että säälin niitä ihmisiä, joilla ei ole kuin työ. He tekevät töitä koko ikänsä ja sitten jos huonosti käy, saavat nauttia eläkkeestä pari vuotta ja sitten tulee kutsu autuaammille metsästysmaille…….eli se ihan OMA elämä on jäänyt sitten elämättä.Työ on tärkeää, mutta niin on moni muukin asia, joten ei unohdeta niitä!Toivotan samalla HYVÄÄ TULEVAA ÄITIENPÄIVÄÄ!!!Haliterkuin. tuija