Reply To: ARTSIN OMA KETJU!

Home Forums Julkkikset ARTSIN OMA KETJU! Reply To: ARTSIN OMA KETJU!

#29386 Ilmoita asiaton viesti
Minäkin olen klamukaari
Member

S.Talkkeri:

Nyt otti Tunkiolla ohraleipä! Omassa blogissaan kirjottelee aina yksikössä "minä ostin muikkukukon", "minä menin terassille" ja mollaa Arbuusia "vahemmat ei hakua nähdäkään". – Kaikki tämä on vain syöttiä sille oikealle ja klassiselle KlamuKaarelle, joka Tunkion lopulta saa.

Nyt taas Arbuusin plöki osoittaakin, että aviopari tekee kaikki asiat yhdessä ja appivanhemmat suorastaan palvovat uutteraa vävyään.

Samaahan sanoivat Seiskan toimittajat, että kun kamera käy alkaa Arbuusin mollaus, kamera kiinni – ollaan taas rakastavaisia.

Kaikki on pelkkää näytelmää, jotta KlamuKaari nappaisi vieheeseen. Nyt vaan Arbuusin ploki pilaa kaiken!!!!

Tuksu on siis vähän niin kuin Lennon aikoinaan. Hän oli naimisissa, mutta julkisesti sitä ei saanut kertoa, koska fanityttöjen unelmat olisi murskattu. Tuksukin pyytää treffikutsuja, haukkuu Artsia ja on mukamas eroamassa hänestä, jotta klamukaarilla olisi edes pieni toivon kipinä. Ehkäpä sittenkin Tuksu voisi olla minun…

Miksi muuten Tuksu laulaisi klamukaarista jotka syö kädestä, vaikka onkin oikeasti onneliisesti naimisissa kristillis-eroottisissa merkeissä ja Artsi pitää huolta perheen uusista lapsukaisista ja pistää mökkiä kuntoon appiukon kanssa. Sellaista rauhallista arkea siis, mutta tätä ei saa kertoa. Striitsmarttia bisnesajattelua, you know.