Home › Forums › Julkkikset › BB Henna antifaniketju Vol1 › Reply To: BB Henna antifaniketju Vol1
Pyydän jo heti aluksi anteeksi kaikilta BB Henna antifaniketjulaisilta kommenttiani ja yritän tuoda asiani esiin fiksusti. Vaikkakaan siihen tälläisenä vetyperoksidi blondina tuskin pystyisinkään. (silikoneja en omista ja leuka löytyy, hiuslisäke ei tosin olisi pahitteeksi) Haluan myöskin heti aluksi ilmoittaa, että olen henkilökohtaisesti vastaan näitä kaikenmaailman BB Hennoja, mutta vielä enemmän olen vastaan näitä teidän kommenttejanne kyseisestä henkilöstä. (jos nyt tälläisen vetyperoksidi blondin vastaan olemiset teitä "minulla on leuka, isot tissit luonnostaan ja hiuksenikin olen värjännyt jollain muulla kuin vetyperoksidilla" brunetteja kiinnostaa) Yritys hyvä kymmenen, kuitenkin. Tuolla aikaisemmin luin erittäin fiksun kirjoituksen kateudesta. Siis siitä kliseestä, että me naiset olisimme kateellisia näille mm. yllämainitsemilleni henkilöille. Ja harmikseni huomaan kuinka tämän kirjoittajan fiksulta mielipiteeltä te muut "niin täydelliset vetyperoksidittomat, upean leuan ja jenkkakahvattoman vartalon omaavat naiset/miehet" vedätte pohjan. (toistanko itseäni?) Pyydän sitäkin valmiiksi anteeksi. Jo pelkästään tälläiset "antifani" hömpötykset ovat tehty juuri näitä kateellisia ja itsetunnottomia ihmisiä varten. Luulisi jokaisen, edes muutaman toimivan aivosolun omaavan henkilön sen ymmärtävän? Mielestäni te kaikki (varsinkin sinä) joka keksii mitään niin älytöntä, kuin jonkun leuattomuutta morkata, vajoaa alemmas kuin yksikään BB Henna! Tehän juuri näillä älyttömillä faniketjuillanne "ruokitte" tätä "tissiblondi" ilmiötä. Miten kukaan jaksaa kuluttaa tälläiseen energiaansa? (minä ainakin näköjään) Minä henkilökohtaisesti en voi käsittää, että jos kyseinen henkilö on niin helv. tyhmä ja ruma niin miten siitä ihmisestä kuitenkin jaksaa jauhaa pääpunaisena? Minä ainakin olisin uhraamatta ajatustakaan näille kyseisille henkilöille, jos näin ajattelisin. Ihmettelette, että mistä näitä ihmisiä oikein sikiää? Minä ihmettelen, että mistä ihmeestä teitä sikiää? Ja tiedättekö, nämä BB Hennat sikiävät teidän ansiostanne. Luultavasti saamme lukea tulevissa iltapäivälehdissä BB Hennasta joka toi Tallinnan tuliaisina leukaimplantin meidän kaikkien arvosteltavaksi. Onpahan teillä taas kirjoitettavaa joksikin aikaa. Taidan tässä nyt lopetella hyvän sään aikana, ettei mene yöunet. Toivottavasti joku sai tästä jotain irti. Ja jos ei, niin saimpahan ainakin mielipiteeni tuotua julki. Se kun on kauan jo kurkkua kuristanut. Poistun nyt takavasemalle pesemään vetyperoksidiset hiukseni, rasvaamaan jenkkakahvani ja mittaamaan leukani. Että varmasti on kanssaeläjieni mieleisissä mitoissa. Huh, huh…