BB Henna antifaniketju Vol1

Home Forums Julkkikset BB Henna antifaniketju Vol1

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 151 total)
  • Author
    Posts
  • #22183 Ilmoita asiaton viesti
    hahah!
    Member

    Täälä on kateellisia ja enemmän kateellisia..

    #22184 Ilmoita asiaton viesti
    56X
    Member

    hahah!:

    Täälä on kateellisia ja enemmän kateellisia..

    Ai siellä on kateellisia? Voi, harmi että olet kateellinen, et kai vaan tuolle Hennalle? Kerrotko, mistä olet tuollaiselle kateellinen? Ulkonäöstä tai älystä nyt ei ainakaan, mutta mistä ihmeestä?

    #22185 Ilmoita asiaton viesti
    LOL
    Member

    Siis LOL sanoi leukamononen. Ai niin hennalla ei oo leukaa.

    #22186 Ilmoita asiaton viesti
    hmmm…
    Member

    Nää on kaikki jotain 16 kesäsiä teinejä joilla on vaikia elämä.. kateellisia. Minkä sille voi että on hyvännäkönen? En nyt oo mikään henna fani mutta tää paskanjauhanta on jotain aivan käsittämätöntä..

    #22187 Ilmoita asiaton viesti
    Vetyperoksidi blondi vm 84
    Member

    Pyydän jo heti aluksi anteeksi kaikilta BB Henna antifaniketjulaisilta kommenttiani ja yritän tuoda asiani esiin fiksusti. Vaikkakaan siihen tälläisenä vetyperoksidi blondina tuskin pystyisinkään. (silikoneja en omista ja leuka löytyy, hiuslisäke ei tosin olisi pahitteeksi) Haluan myöskin heti aluksi ilmoittaa, että olen henkilökohtaisesti vastaan näitä kaikenmaailman BB Hennoja, mutta vielä enemmän olen vastaan näitä teidän kommenttejanne kyseisestä henkilöstä. (jos nyt tälläisen vetyperoksidi blondin vastaan olemiset teitä "minulla on leuka, isot tissit luonnostaan ja hiuksenikin olen värjännyt jollain muulla kuin vetyperoksidilla" brunetteja kiinnostaa) Yritys hyvä kymmenen, kuitenkin. Tuolla aikaisemmin luin erittäin fiksun kirjoituksen kateudesta. Siis siitä kliseestä, että me naiset olisimme kateellisia näille mm. yllämainitsemilleni henkilöille. Ja harmikseni huomaan kuinka tämän kirjoittajan fiksulta mielipiteeltä te muut "niin täydelliset vetyperoksidittomat, upean leuan ja jenkkakahvattoman vartalon omaavat naiset/miehet" vedätte pohjan. (toistanko itseäni?) Pyydän sitäkin valmiiksi anteeksi. Jo pelkästään tälläiset "antifani" hömpötykset ovat tehty juuri näitä kateellisia ja itsetunnottomia ihmisiä varten. Luulisi jokaisen, edes muutaman toimivan aivosolun omaavan henkilön sen ymmärtävän? Mielestäni te kaikki (varsinkin sinä) joka keksii mitään niin älytöntä, kuin jonkun leuattomuutta morkata, vajoaa alemmas kuin yksikään BB Henna! Tehän juuri näillä älyttömillä faniketjuillanne "ruokitte" tätä "tissiblondi" ilmiötä. Miten kukaan jaksaa kuluttaa tälläiseen energiaansa? (minä ainakin näköjään) Minä henkilökohtaisesti en voi käsittää, että jos kyseinen henkilö on niin helv. tyhmä ja ruma niin miten siitä ihmisestä kuitenkin jaksaa jauhaa pääpunaisena? Minä ainakin olisin uhraamatta ajatustakaan näille kyseisille henkilöille, jos näin ajattelisin. Ihmettelette, että mistä näitä ihmisiä oikein sikiää? Minä ihmettelen, että mistä ihmeestä teitä sikiää? Ja tiedättekö, nämä BB Hennat sikiävät teidän ansiostanne. Luultavasti saamme lukea tulevissa iltapäivälehdissä BB Hennasta joka toi Tallinnan tuliaisina leukaimplantin meidän kaikkien arvosteltavaksi. Onpahan teillä taas kirjoitettavaa joksikin aikaa. Taidan tässä nyt lopetella hyvän sään aikana, ettei mene yöunet. Toivottavasti joku sai tästä jotain irti. Ja jos ei, niin saimpahan ainakin mielipiteeni tuotua julki. Se kun on kauan jo kurkkua kuristanut. Poistun nyt takavasemalle pesemään vetyperoksidiset hiukseni, rasvaamaan jenkkakahvani ja mittaamaan leukani. Että varmasti on kanssaeläjieni mieleisissä mitoissa. Huh, huh…

    #22188 Ilmoita asiaton viesti
    ..
    Member

    sinä edellinen kirjoittaja itsekin,rauhoitu, jos ei kiinnosta nii älä kommentoi…yöunia älä ainakaan menetä

    #22189 Ilmoita asiaton viesti
    Mies
    Member

    Lol Oon mispuolinen ja henna on tyhmä ja ruma eikä osaa käytöstä.

    Esim. "BB-Henna löi ja potki miestä baarissa

    Big Brotherista tuttu Henna Kalinainen on rähinöinyt helsinkiläisessä baarissa, kertoo MTV3. 23.2.2009 15:05"

    Tai kuva viime kauden bb kun ne oli maalaisia ulkona säkki vatteissa. sivu profiili oli kauhea.

    #22190 Ilmoita asiaton viesti
    Blondi
    Member

    Onko luetun ymmärtämisessä häikkää???

    #22191 Ilmoita asiaton viesti
    Rauhaa
    Member

    Blondi:

    Onko luetun ymmärtämisessä häikkää???

    Koitahan rauhoittua ja selvittää ajatuksesi ja olisiko viisainta pysyä pois täältä, jos noin sydämen ja hermojen päälle ottaa. Miksi otat noin henkilökohtaisen tuntuisesti jonkun keskustelupalstan, jossa julkisuuteen itseään tyrkyttävän, höpöjä puhuvan ja itseään esittelevän toimia ja ulkonäköä arvostellaan. Niin makaa kuin petaa sanoo vanha viisaus, joka pitää hyvin kutinsa. Kenenkään ei ole pakko tunkea itseään julkisuuten julistaen kuinka kaunis ja ihana hän on, varsinkin vailla totuuspohjaa. Näin se vaan menee, tuollainen herättä äärtymystä ja on turhaa ihmisten provosointia ja seruraamuksia ovat mm nämä keskutelupalstat, joissa ihmiset purkavat ärtymystään. Koitahan sopeutua maailman menoon, maailma ei nimittäin sopeudu sinun menoosi, voisi olla itselläsi helpompi olla. Peace vaan. Toivottavasti tajusit pointin: julkisuuteen ei ole pakko itseään tunkea ihmisiä ärsyttämään eikä tänne palstallekaan ole pakko tulla, jos siitä verenpaine noin nousee.

    #22192 Ilmoita asiaton viesti
    morrissey
    Member

    …vain jos on jotain annettavaa(muutakin kuin typerän lapsellista sekoilua mitä kuka tahansa voi tehdä).Ymmärrän ihmisiä joilla on oikeasti jotain annettavaa julkisuudessa ja puhuvat hyvistä asioista ja tekevät hyviä tekoja,mutta tällaiset 13:sta tusinassa olevia lapsia jotka pilaavat muittenkin maineen samalla kun tyrkyttävät omia ihme(normaali känni örvellystä)tekoja.Kaiken lisäksi itketään huonosta kritiikistä kun "hollywoodissakin" sekoillaan ja niitetään mainetta(tosin suurin osa on oikeasti näyttelijöitä ja tehnyt työtä rahansa eteen mitkä tosin loppuvat jos ei osaa sijoittaa oikein). Todella ällistyttävää käytöstä täys ikäiseltä!

    #22193 Ilmoita asiaton viesti
    Blondi
    Member

    Siis on. 😉

    #22194 Ilmoita asiaton viesti
    Ari
    Member

    Mikäs on tän kalikalinaisen ammatti? Siipeilijä? Sitten kun rupsahtaa kirjoittaa muistelmat ja kiristää rahaa ukoilta ettei kirjoita niistä. Kyllä näitä sikiää, ei vain ole päätä millä tienata helposti enemmän 🙂

    #22195 Ilmoita asiaton viesti
    Ensio
    Member
    #22196 Ilmoita asiaton viesti
    jeps
    Member

    Siis voe ey "Tienasin 15k" mitä sitten, kun haluat oman kodin. Sanoppa pankissa mikä on työsi 🙂 ja eläkeellä kun on jäänyt jutut maksamatta …. Yök kun ajattelee että leuka jää ryppyjen sekaan ja muut arvailee mikä ryppy on leuka.

    #22197 Ilmoita asiaton viesti
    Aivopesuako
    Member

    Lukiessani Hennan blogeja, alan pitää häntä ihan rempseänä tyttönä. Johtuneeko siitä, että jossun blogia lukiessaan tulee ihan maaninen olo, koska se on niin sekopäistä juttua.

    Näin ne mielipiteet muuttuu.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 151 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.