Home › Forums › Terveys-Hymy › Vaihdevuodet › Reply To: Vaihdevuodet
2vuotta sitten poistettiin kohtu(munasarjat jätettiin hormonien vuoksi,olinhan 38).Ja täytyy sanoa, että se oli lasteni syntymien jälkeen elämäni paras juttu! Olin kärsinyt 10v.todella kivuliaista"synnytys"kuukautis- kivuista ja kuukaudessa oli vain n.4-7pvää vuodotonta aikaa! Kaikki kärsi,myös ja etenkin seksielämä! Kun gynegologi antoi vihdoin luvan olin pudota! Itkin onnesta! Huoneessani oli samanikänen nainen samasta syystä ja kun se oli tehty ,hehkutimme kilpaa oloamme ja hyvää päätöstä! Kipuja ei juurikaan ollut sen jälkeen ja vuodot loppuivat siihen! Nyt nautin seksistä täysin rinnoin,orgasmit ovat parempia kuin koskaan,käytän vaaleita housuja,uin milloin huvittaa,liikun ja olen niin onnellinen! En kadu! Mutta ne jotka aprikoivat…kannattaa miettiä tarkoin mitä elämältään vielä haluaa,lapsia vai mitä? Sillä toimenpide on lopullinen. Olen saanut itse elämäni takaisin ja tunnen itseni paljon naisellisemmaksi kuin koskaan! Kohtu ei sitä tehnyt vaan sen poisto. Joten sisaret..älkää kärsikö turhaan,mutta olkaa varmoja asiastanne=)